Genre: Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: op Wattpad
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Ga naar Wattpad
Nate Peters is een player. Hij heeft veel vrienden, een fantastische baan, geen verantwoordelijkheden, geen vriendin en hij geniet van het leven. Het is hem nog altijd gelukt om het meisje te krijgen dat hij wil, totdat hij Rosie ontmoet. Ze is totaal niet geïnteresseerd in hem en daar kan hij niet tegen, het is slecht voor zijn ego, en hij zal er alles aan doen om haar te winnen.

Review:

Dit is het eerste boek van Kirsty Moseley dat me niet gelijk vanaf de 1e regel te pakken kreeg. Alhoewel Nate en Rosie leuke karakters zijn, Nate zijn pick-up lines doen je af en toe schudden van het lachen, had ik een hele tijd nodig voordat ik een connectie met ze had. Pas nadat Nate en DJ elkaar voor het eerst ontmoetten begon ik warm te lopen voor Nate en Rosie en natuurlijk ook voor DJ. Het is absoluut een romantisch, humoristisch verhaal (de eerste ontmoeting van Rosie met de familie van Nate is gewoonweg hillarisch) maar het miste de sexuele spanning die ik zo gewend ben van Kirsty haar verhalen. Aan het eind werd het nog ontzettend spannend, hartverscheurend en emotioneel en ik hield mijn hart vast over de afloop.
Ik mag dan een hele tijd nodig gehad hebben om in het verhaal te komen, nu ik hem uit heb laat het me niet meer los en blijft het verhaal van Nate en Rosie door mijn hoofd spoken.