Serie: Existence #3
Genre: Young Adult, Paranormal, Geesten
Gepubliceerd: September 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Kan hij haar . . weer . . verliefd op hem laten worden??

Toen Pagan Moore waardig was bevonden aan de toewijding van de Dood mocht hij haar te houden.

Maar Dank is nooit beloofd dat Pagan hem zou houden.

Wanneer een ziel wordt geschapen wordt ook zijn partner geschapen. In ieder leven vinden die zielen elkaar. Zij maken elkaar's toekomst compleet. Het is tijd voor de ziel van Pagan om te kiezen of ze echt een eeuwigheid aan de zijde van de Dood wil doorbrengen of met degene waarvoor ze gecreëerd is.

Dank dacht dat hij zich geen zorgen hoefde maken over haar keuze. Hij wist aan wie haar hart behoorde. Tot hij beseft dat elke kus, elke aanraking, elk moment van hun tijd samen uit haar herinnering gewassen is. Hij moet haar hart weer opnieuw winnen en haar ziel bewijzen dat hij degene is waar ze thuis hoort.

Als haar Soul Mate hem maar niet in de weg stond.

Review:

Het begin van dit 3e en laatste deel was zo verwarrend dat ik het einde van het 2e deel eerst over heb gelezen, maar ook daarna was het nog verwarrend. Het sluit totaal niet aan op het einde van Predestined. Pas toen Dank aan de beurt was om zijn verhaal te vertellen (dit was nog in het eerste hoofdstuk gelukkig) werd het me allemaal duidelijk. Had ik de samenvatting gelezen dan had ik het gelijk begrepen, maar ik lees lang niet altijd de samenvatting van vervolg boeken, dus vandaar dat ik dat gemist heb. Maar toen ik het eenmaal door had was de draai die het verhaal nu neemt leuk, spannend maar ook een beetje verdrietig; ik had te doen met Dank. Door deze ontwikkeling had ik het gevoel dat Ceaseless nog intenser was dan Predestined en hij was zeker een stuk sexier. Er zijn een paar kleine punjes die ik graag anders had gezien, zoals bv de test met Pagan's Soul Mate Jay. Die had wat mij betreft toch wat meer uitgediept mogen worden, maar al me al vind ik dat deze serie goed en naar mijn volle tevredenheid is geëindigd.
Zoals altijd kijk ik weer uit naar het volgende boek van Abbi Glines. Ik houd van haar schrijfstijl en ze weet hoe ze een romantische scene moet schrijven. Ik vind ze in ieder geval altijd tenenkrullend romantisch en krijg het er altijd warm van.