Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: September 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★☆☆
Add to Goodreads
Taylor Caldwell kan maar niet kiezen of ze haar nieuwe kamergenoot wil kussen of slaan.
Aan de ene kant is Hunter Zaccadelli is een knappe, blauw ogende bundel vol charme. Aan de andere kant is hij een getatoeëerde, gitaar spelende bad boy. Misschien is dat de reden waarom Taylor bang is om voor hem te vallen, of voor iemand anders. Ze wil zich niet branden, en hoewel haar andere huisgenoten gek op hem zijn, wil ze dat hij weg is voor dat het te laat is.
Hunter heeft zich al eens gebrand, maar het feit dat Taylor hem aanspreekt op zijn onzin en de meest sexy lach heeft doet hem besluiten dat de liefde misschien geen verloren zaak is. Ze sluiten een weddenschap af: als ze hem kan overtuigen dat ze werkelijk van hem houd of haat, zal hij het appartement verlaten en haar met rust laten. Maar het probleem is, hoe meer tijd ze samen doorbrengen, hoe minder ze hem haat, en hoe meer ze zich beweegt in de richting van de liefde.
Maar als de man, die de sleutel heeft tot de angst van Taylor, opduikt en dreigt met wraak moet ze beslissen: Hunter vertrouwen met haar grootste geheim, of doen wat in haar macht ligt om die weddenschap te winnen en hem kwijt te raken voor altijd.

Review:

Mmm, op de één of andere manier kan ik de review voor dit boek maar moeilijk op papier krijgen. Misschien komt dat omdat ik er niet echt negatief over kan zijn maar ook niet heel positief.
Het draait allemaal om Taylor die verwacht dat haar nieuwe kamergenoot een meisje is en compleet uit balans wordt gebracht wanneer Hunter voor de deur staat.
Hunter is een joker met zijn sexueel getinte uitspraken en de dialogen tussen Hunter en Taylor zijn erg goed en snel, zo snel dat het soms verwarrend was, maar zeker pittig, grappig en af en toe frustrerend. Zijn weddenschap met Taylor vond ik maar een beetje raar, ik bedoel, als ze aangeeft dat ze hem echt haat gaat hij weg, daar kan ik inkomen, maar ook als ze van hem houd???? Raar! Taylor heeft in haar jeugd iets meegemaakt waardoor ze bang is geworden voor een relatie en ze houd Hunter dan ook heel lang op afstand, maar de omslag in haar gevoelens voor hem vond ik erg abrupt. En hoewel ik wat Taylor heeft meegemaakt niet wil wegwimpelen als iets ontbelangrijks kan ik me niet helemaal verplaatsen in haar angst voor een relatie.
My Favorite Mistake was een leuk boek maar wat mij betreft niet meer dan 3 sterren waard.

---------------*---------------