Serie: Dirty Blood #3
Genre: Young Adult, Weerwolven
Gepubliceerd: Augustus 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Hybriden.

Als ik één woord kon kiezen om al mijn problemen mee op te sommen dan zou dit het zijn. 
Zonder hybriden zou mijn beste vriend niet langzaam in een monster veranderen. Zonder hybriden zou ik de mentaliteit 'jagen of worden gejaagd' kunnen laten gaan. CHAS zou niet de aarde afstropen met de bedoeling een slachting aan te richten en Alex gebruiken om dit te doen. Zonder hybriden zou ik niet zo op mijn hoede hoeven zijn te zijn om mijn geduld te verliezen, wat betekent het verlies van mijn humane vorm. Er zou geen monster in mij zijn dat worstelde om eruit te komen.

Maar, zonder hybriden, zou ik Wesley St. John niet hebben.

Review:

De derde in de serie is van het begin tot het einde net zo spannend als de eerste 2 delen en de love triangle wordt er alleen maar intenser op wanneer Alex zich bij de Cause voegt en daardoor nauw samen gaat werken met Tara en Wes. En alhoewel Tara volgens haar zeggen haar keuze heeft gemaakt, twijffel ik nog steeds of ze bij dat besluit blijft. Wes is zeker een knappe Weerwolf maar sexy Hunter Alex . . . . . mmmm hij is het toch wel voor mij.
Blood Bond neemt wendingen die je niet aan ziet komen en niet zou verwachten en ik ben daardoor ontzettend benieuwd naar hoe dit allemaal af gaat lopen en of het allemaal wel goed af zal lopen. Het einde was wederom een cliffhanger en ik ben geweldig nieuwsgierig naar hoe die blood bond zich gaat ontwikkelen. Het 4e (en laatste ???) deel kan daardoor nog wel eens veel intenser worden. Ik kijk er wederom naar uit, helaas is nog niet bekend wanneer die gepubliceerd gaat worden.