Serie: Crush #1
Genre: Young Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Oktober 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Cami Wimberley heeft een plan, en in dat plan is geen ruimte voor jongens, vooral niet voor het feest beest Hunter Wilder, hoe knap en charismatisch hij ook is. Ze is mooi, een senior, extreem getalenteerd, krijgt goede cijfers, en werkt hard om in haar droom vak muziek/theater af te kunnen studeren. Alles is perfect.

Hunter Wilder wil geen vriendin, dat zou zijn leven te veel compliceren op dit moment. Hij wil vooral niet dat meisje, Miss Goody-Two-Shoes, dus hoe komt het dat hij zijn ogen niet van haar kan afhouden? Hij probeert haar op afstand te houden, maar het lot lijkt hen samen te blijven brengen. Het duurt niet lang, en het is voor iedereen duidelijk, ze vallen op elkaar.

Als vonken beginnen te vliegen zinkt Hunter dieper en dieper in de problemen. Al snel is hij aan het worstelen om zijn duistere geheim voor Cami te bewaren, één die hun hele relatie kan vernietigen.

Review:

OK, ik beken. Dit keer heb ik me er schuldig aan gemaakt . . . . . ik heb dit boek in de eerste instantie gekozen om zijn cover.
Maar . . . geef me eens ongelijk . . . die jongen is toch wel erg HOT! En hij komt jullie vast wel bekend voor, hij stond nl ook op deze cover, en op deze . . . maar de samenvatting sprak me ook zeker aan, anders was ik hem niet gaan lezen ;-)

Crush is een erg leuk, heerlijk romantisch, spannend en mysterieus boek met een niet zo origineel plot. Ik heb een dergelijk plot al eens eerder gelezen en alleen Clay, de beste vriend van Cami, zorgde voor een origineel aspect. Het werd verteld vanuit én Cami én Hunter's point of view en dat geeft een verhaal altijd iets extra's; het is altijd leuk om te lezen wat de één van de ander vind.
We werden ontzettend lang in het duister gehouden over Hunter's geheim dat, nu ik weet wat zijn geheim is (halverwege het boek had ik al een vermoeden), erger voorgedaan werd dan het uiteindelijk is.
Dat hij erover moest liegen tegen Cami was logisch en dat hij bang was haar te verliezen als ze achter de waarheid kwam was ook te begrijpen, maar het was voor mijn gevoel een beetje uit zijn verband gerukt. Maar dat neemt niet weg dat ik dit boek met veel plezier heb gelezen en mijn tenen af en toe krulden van de heerlijke romantische scènes.

Hier kun je de proloog en hoofdstuk 1 lezen en je verheerlijken aan de cover in mega groot formaat ;-), nog een foto van Hunter en een paar van Cami.


---------------*---------------