Genre: Young Adult, Fantasie
Gepubliceerd: Augustus 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★☆☆☆
Add to Goodreads
Een meisje met een onbekende bestemming.
Een jongen uit een verborgen wereld.

Wanneer Celeste op een nieuwe school begint in een klein stadje in Kansas, hoort ze fluisterende stemmen, heeft levendige nachtmerries, en wordt gevolgd door zwermen zwarte vogels. Ze voelt zich vreemd aangetrokken tot de afstandelijke Rylan, de andere nieuwe leerling met zijn eigen geheimen.

Precies op het moment dat ze zeventien wordt, wordt ze wakker in een slaapkamer vol met vreemde wezens, paars licht schijnt van haar handen en Rylan breekt in door haar slaapkamerraam.

Hij weet wat ze is. . .

Review:

Het gebeurt maar zelden dat ik een boek 2 sterren geef, meestal heb ik een boek dat me niet pakt al eerder aan de kant gegooid, waardoor ze maar 1 ster krijgen. Maar ik heb Rua uitgelezen, en niet eens met pijn en moeite, maar wel met een totale lak aan connectie met de karakters. De reden waarom ik hem uitgelezen heb is dat het niet zo'n enorm lang boek was en ik hem tot het einde aan toe een kans wilde geven. Ik had in een review gelezen dat dit boek een adembenemende romance bevatte en daar zat ik eigenlijk tot het einde aan toe op te wachten maar het was voor mij verre van adembenemend. O ja, er kwamen een paar tenenkrullende, hartslag versnellende scènes in voor, maar die konden het voor mijn gevoel onsamenhangende verhaal niet uit de 'ging wel' categorie halen. Heel jammer maar Rua was het niet voor mij.