Serie: Sea Breeze #4
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: November 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Vanaf de dag dat Preston Drake er achter kwam dat rijke vrouwen goed betaalden voor strakke buikspieren en een knap gezicht nam zijn leven een hele andere wending.
De slecht onderhouden en met raten besmette trailer die hij had gedeeld met zijn alcoholische moeder en drie jongere broers en zussen is nu alleen nog een plek die hij bezoekt om de rekeningen te betalen en de voorraadkast te vullen.
Hij hoeft zich geen zorgen meer maken dat zijn familie honger lijdt of leeft zonder elektriciteit. Het geld dat hij verdient met het plezieren van rijke oudere vrouwen dekt meer dan zijn familie en hij nodig hebben. Hij heeft het allemaal goed voor elkaar.

Maar . . . 

Er is een meisje.

Ze is zó onschuldig, en hij niet . . .

Amanda Hardy wilde dat haar knieën niet slap worden wanneer Preston een kamer binnen loopt. Ze haat het dat haar hart op hol slaat als hij naar haar glimlacht. Hij heeft elke nacht een ander meisje in zijn bed. Hij is het soort jongen waar een slimme meid ver vandaan blijft. Dus waarom bedenkt ze elke keer een manier om dicht bij hem te zijn? Zelfs als het duidelijk is dat hij haar op afstand wil houden.
Misschien weet haar hart iets wat de wereld niet weet. Misschien is Preston Drake meer dan alleen een knap gezicht.

Review:

Ik begin nu een keer met de woorden waarmee ik de reviews van de boeken van Abbi Glines meestal eindig: ik kijk uit naar haar volgende boek!
Ik wilde dat ze net zo snel kon schrijven als ik lees, dan zou ik geen afkick verschijnselen meer krijgen, want de boeken van Abbi Glines zijn zonder meer verslavend.
Ook van dit 4e deel van de Sea Breeze serie heb ik enorm genoten. Dit keer gaat het over Preston en Amanda, het jongere zusje van Marcus. Eerlijk gezegd had ik helemaal niks met Preston in de andere boeken. Hij kwam er wel in voor maar niet zo prominent als Marcus in Sea Breeze #1 en Cage in Sea Breeze #2. Maar het is helemaal goed gekomen. Preston is veel meer dan de oppervlakkige seksmaniak die we in de andere delen te zien kregen. Er schuilt een heel verhaal achter de reden waarom hij zijn lichaam verkoopt aan oudere, welgestelde vrouwen.
Alhoewel ik me niet zo kan vinden in zijn manier van geld verdienen kan ik zijn motivatie wel begrijpen. En ik bewonder zijn vastbeslotenheid om het leven zo prettig mogelijk te maken voor zijn broers en zusje enorm.
Van Amanda kreeg ik in het begin een beetje een misplaatst schaamtegevoel doordat ze zich zo aan Preston aanbied. Maar na die ene keer zijn haar ogen geopend en moet ze niets meer van hem weten, haar hoofd dan want haar hart verraad haar nog steeds zodra hij bij haar in de buurt komt. Iedereen die Preston kent probeert Amanda bij hem vandaan te houden maar dat is een gevecht waarvan je van te voren weet dat ze dat gaan verliezen.
Natuurlijk weet Amanda niet waar Preston zijn geld mee verdient en je kunt er op wachten dat het uit komt en de bom gaat barsten, en als die barst, barst die ook goed.
Met elk deel van de Sea Breeze serie worden de sex scenes heftiger en ook wat expliciter, maar ze blijven smaakvol en romantisch en zijn heerlijk intens. Abbi Glines weet als geen ander hoe ze zulke scènes moet schrijven.
Ik heb geen idee of er nog meer boeken uit komen in deze serie, ik hoop het wel natuurlijk, en ik zal de website van de schrijfster dan ook nauwlettend in de gaten houden.
Ga voor meer info over haar boeken naar haar website, www.abbiglines.com, daarop verschijnt regelmatig een exerpt van een (nieuw) boek of een bonus hoofdstuk geschreven vanuit het oogpunt van een ander karakter. En kijk dan vooral ook even naar al die mooie trailers van haar boeken.

---------------*---------------