Serie: Fate #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Oktober 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★☆☆
Add to Goodreads
Wanneer Rose met haar zus mee gaat naar een kraamfeestje is het laatste wat ze verwacht een jongen te ontmoeten. En niet zomaar een jongen. Hij is de spannende, sexy, ver buiten haar bereik liggende, zwarte schaap van de familie: Vincent Moreno. Nog verrassender, deze hartslag versnellende slechte jongen lijkt geïnteresseerd in haar.

Het lot gooit altijd Vince zijn beste plannen in de war. Hij is gedwongen aanwezig te zijn op het kraamfeest van zijn hinderlijk perfecte neef en hij is er zeker van zich dood te vervelen, maar in plaats daarvan ontmoet hij lieve Rosie Zendejas.

Wat begint als een onwaarschijnlijke vriendschap tussen twee zeer verschillende tieners, verandert in een van de meest intense en gepassioneerde relaties die geen van beiden zag aankomen. Maar, zoals het zo vaak gaat in het bewogen leven van Vince, het lot slaat weer toe en dreigt het enige weg te nemen waarzonder hij niet kan ademen; Rose.

Review:

Eerlijk gezegd was ik een beetje geïrriteerd de eerste 6/7 hoofdstukken. Tot nu toe heb ik altijd enorm genoten van de boeken van Elizabeth Reyes en ik keek er erg naar uit om het verhaal van Vince en Rose te lezen, maar niet vanaf het begin dat ze elkaar ontmoetten. Een groot gedeelte daarvan hadden we in het laatste deel van de Moreno Brothers, Making You Mine, ook al mee gekregen en ik was meer geïnteresseerd in waarom hun relatie werd verbroken en hoe het vanaf dat punt verder zouden gaan. Het halve boek ging heen en weer tussen heden en verleden en daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan en ik kreeg een beetje het gevoel dat ze bladvulling nodig had om het een volwaardig boek te maken. Heel erg jammer. Ik had er meer van verwacht en er had volgens mij ook meer uitgehaald kunnen worden. Maar hij was leuk genoeg voor 3 sterren.

---------------*---------------