Serie: Too Far #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: December 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Willen wat je niet kan hebben . . . 
Ze is pas negentien. Ze is zijn nieuwe stiefvaders dochter. Ze is nog steeds naïef en onschuldig doordat ze de afgelopen drie jaar haar zieke moeder heeft verzorgd. Maar voor vierentwintig jarige Rush Finlay is ze het enige dat ooit off limits is geweest. Zijn beroemde vader's geld, de wanhoop van zijn moeder om zijn liefde te winnen en zijn charme zijn de drie redenen waarom er nooit nee tegen hem gezegd is. 
Blaire Wynn verliet haar kleine boerderij in Alabama, nadat haar moeder overleed, om bij haar vader en zijn nieuwe vrouw in hun enorme strandhuis langs de Florida Gulf Coast te gaan wonen. Ze is niet voorbereid op de verandering van levensstijl en ze weet dat ze nooit zal passen in deze wereld. Dan is er haar sexy stiefbroer, waarbij haar vader haar achter laat voor de zomer terwijl hij met zijn vrouw naar Parijs gaat. Rush is zo verwend als hij knap is. En hij kruipt onder haar huid. Ze weet dat hij allesbehalve goed voor haar is en dat hij haar nooit trouw zal zijn. Hij is verveeld en heeft geheimen waarvan Blaire weet dat ze ze misschien nooit zal kunnen ontrafelen, maar zelfs terwijl ze dat weet . . . is Blaire misschien al te ver gevallen.

Review:

Dit is de eerste keer dat ik enorm teleurgesteld was aan het einde van een boek van Abbi Glines. Of, beter gezegd, in shock. Tot diep in de nacht zat ik te lezen omdat ik moest weten hoe het af zou lopen maar tot mijn stomme verbazing, frustratie, shock en verdriet was het geen happy end. Dat ben ik niet van Abbi Glines gewend en het was ook totaal niet wat ik verwacht had. Ik heb er nog een hele tijd van wakker gelegen. Ik wist wel dat het een deel van een serie is, maar ik ging er vanuit dat het, net als in de Sea Breeze serie, een op zichzelf staand boek zou zijn. Vanaf nu weet ik dat ik daar niet zomaar vanuit moet gaan om een teleurstelling te voorkomen ;-)
Maar ondanks de teleurstelling en shock is dit boek zeker 5 sterren waard. Abbi heeft er weer een diepgaand, sexy en erotisch verhaal van weten te maken met een stel leuke en goed onderbouwde karakters. Gelukkig stopt het hier niet voor Blaire en Rush en gaat het vanaf 12 maart 2013 verder in deel 2, Never Too Far. Ik kan niet wachten tot ik verder kan gaan met hun verhaal!

---------------* Veel Leesplezier *---------------