Serie: Lux #3
Genre: Young Adult, Aliens
Gepubliceerd: December 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Niemand is als Daemon Black. 

Toen hij had besloten om zijn gevoelens voor mij te bewijzen, was hij niet te stuiten. Twijfelen aan hem is iets wat ik niet opnieuw zal doen, en nu we goed door de moeilijke tijd zijn gekomen . . . zijn er een hoop momenten van spontane zelfontbranding. Maar zelfs hij kan zijn familie niet beschermen tegen het gevaar en het willen proberen om de mensen die ze liefhebben te bevrijden. Na alles wat er gebeurd is ben ik ook niet meer dezelfde Katy. Ik ben anders . . . En ik weet niet zeker wat dat betekent aan het einde. Hoe verder we komen in het ontdekken van de waarheid en de geheime organisatie die verantwoordelijk is voor het martelen en het testen van hybriden, hoe meer ik besef dat er geen einde is aan tot waar ik toe in staat ben. De dood van een naaste blijft nog lang hangen, hulp komt van de meest onwaarschijnlijke bron, en vrienden worden de dodelijkste vijanden, maar we geven niet op. Zelfs als de uitkomst onze werelden voor altijd zal breken. 

Samen zijn we sterker ... en dat weten ze.

Review:

Wow, het einde heeft me helemaal in de war gebracht, wat een cliffhanger zeg, ik heb er een brok van in de keel. En dit einde is de enige reden waarom ik nog steeds twijfel over de 4 sterren die ik voor Opal geef. Opal was zeker erg leuk, maar hij was redelijk tam vergeleken bij de eerste twee delen. In die delen was de verhouding tussen spannende momenten, sexuele spanning en rustiger momenten veel meer in balans. Nu was het grootste gedeelte gewijd aan de voorbereidingen om Beth uit de klauwen van het DOD te bevrijden, een paar onverwachte, spannende, confrontaties daargelaten. Pas in de laatste 5 hoofdstukken kreeg ik weer hetzelfde gevoel als ik in Obsidian en Onyx had, alsof je in een achtbaan zit en dat was overduidelijk 5 sterren waard.
En het einde . . . . .?!
Nu zit ik tot Augustus 2013 in spanning over hoe het verder gaat want dan komt Origin pas uit. En gezien de afloop van Opal kan ik me haast niet anders voorstellen dan dat het heel, heel spannend gaat worden.

---------------* Veel Leesplezier *---------------