Serie: Under the Never Sky #2
Genre: Young Adult, Dystopian
Gepubliceerd: Januari 2013
Taal: Engels. Is vertaald in het Nederlands
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
It's been months since Aria last saw Perry. Months since Perry was named Blood Lord of the Tides, and Aria was charged with an impossible mission. Now, finally, they are about to be reunited. But their reunion is far from perfect. The Tides don't take kindly to Aria, a former Dweller. And with the worsening Aether storms threatening the tribe's precarious existence, Aria begins to fear that leaving Perry behind might be the only way to save them both. Threatened by false friends, hidden enemies, and powerful temptations, Aria and Perry wonder, Can their love survive through the ever night?

Review:

En weer baal ik ervan dat ik ook dit keer weer verschrikkelijk lang moet wachten op het volgende, en laatste, deel. Ik wist het wel toen ik aan Trough the Ever Night begon, maar ik kon het gewoon niet laten, ik moest weten hoe het verder zou gaan met Perry en Aria. En net als door deel 1 werd ik overdonderd door deel 2. Het was af en toe wel even diep graven in mijn geheugen naar hoe het nou allemaal ook maar precies zat en wat er gebeurd was in Under the Never Sky, maar dat nam het leesplezier absoluut niet weg.
Deze was zeker net zo romantisch, ook al waren Perry en Aria het grootste gedeelte van het boek mijlenver van elkaar verwijderd. De spanning was door het hele boek heen te snijden doordat we weer én Perry én Aria in hun zoektocht en strijd konden volgen en dus twee spannende verhalen voorgeschoteld kregen. Beide zijn geweldig aangename karakters en hun no nonsens, recht toe recht aan, manier van vertellen geeft het verhaal een heerlijke snelheid en daardoor heb ik het boek bijna in één ruk uitgelezen.
De titel van het laaste deel is Into The Still Blue, een prachtige titel, en ik ben heel benieuwd hoe de reis naar the Still Blue gaat verlopen en of het is wat ze ervan verwachten.
Is het al bijna 2014???

---------------* Veel Leesplezier *---------------