Serie: Too Far #2
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Februari 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
He had held a secret that destroyed her world. Everything she had known was no longer true. Blaire couldn’t stop loving him but she knew she could never forgive him. Now, she was back home and learning to live again. Moving on with life… until something happened to send her world spinning once again. What do you do when the one person you can never trust again is the one that you need to trust so desperately? You lie, hide, avoid, and pray that your sins never find you out.

Review:

Abbi Glines heeft het weer geflikt! Was ik teleurgesteld toen ik ontdekte dat Fallen Too Far de eerste van een 2-delige serie is, nu ben ik alleen maar blij want wat een geweldig boek heeft ze ons gegeven met Never Too Far. En zo kon ik nog een keer bijna 200 pagina's lang genieten van de knappe, gepiercete, getatoeëerde, sexy Rush die met een paar intieme en sexy woorden je hart een slag sneller doet slaan. Het is dan ook wel te begrijpen dat Blair sneller toe gaf aan zijn charmes dan ik verwacht had. Maar dat betekende niet dat alles gelijk weer koek en ei was, er moesten nog een aantal hordes genomen worden voordat ze hun Happily Ever After kregen.
Wat me wel op viel, en me ook een beetje tegenviel, zijn de schrijf en grammatica fouten in dit boek. Dat ben ik niet gewend van Abbi Glines. Misschien zat er teveel druk achter dit 2e deel?? Er zat maar 2,5 maand tussen beide delen, dat is heel kort natuurlijk.
Het is heel jammer, maar ik kan me er ook niet zo heel druk om maken. Het verhaal zat weer goed in elkaar, de schrijfstijl is zoals ik hem graag van Abbi zie en ik heb genoten van de ontwikkeling van de karakters, en dat alles met elkaar is voor mij het belangrijkste.
Het zal mijn beoordeling dan ook niet kleuren, maar ik hoop wel dat Abbi voor haar volgende boeken weer iets meer tijd neemt om ook op dat gebied weer de puntjes op de i te zetten (ook al kan ze me niet snel genoeg een volgend boek uit geven).
Het volgende boek in de Too Far serie zal gaan over Woods en ik ben heel benieuwd naar zijn verhaal!

---------------* Veel Leesplezier *---------------