Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Maart 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Here's the deal... I learned a long time ago that sometimes you have to use what you've got to make things happen. What I happen to have is a pretty smile, long legs and the ability to make men believe anything I say. Before you get on your high horse and start judging me, can you honestly say you've never batted your lashes at some guy for a free drink at the bar? That's what I thought. Keep that in mind as I tell you my story of how I took it one step further. My story of lies, deceit, manipulation and love. Yeah, love. Believe me, it fits. Especially, when you factor in Nick and Tucker – one had my heart and the other one wanted it all for himself. Which one? Well, I can't tell you that. It would defeat the purpose of the story. If I'm going to fill you in about me, Lila Garrison, and my life as a con artist you're going to need to know all the facts, including the ones about the two guys who made me want to give up the life of fancy clothes, expensive jewelry, fast cars and easy money. Because sometimes, one person can give you something that's more valuable than all of that. If you're still interested, stick around. Just remember, I'm pretty good at convincing people to do what I want, so if by the end of this whole thing you feel worked over, don't say I didn't warn you.

Review: 

Toen ik de samenvatting las wist ik gewoon dat ik dit boek moest lezen. De stem van Lila sprak me gelijk aan, net als de inhoud van wat ze ons vertelt, en gelukkig was het wat ik er van verwachtte.
Lila troggelt oudere mannen geld af door voor hun vriendin te spelen en wanneer ze haar geld en juwelen hebben gegeven zien ze haar nooit meer terug. Na lange tijd is ze zat van haar oplichters praktijken en besluit ermee te stoppen, maar haar handlanger Nick vraagt haar nog 1x een doel op te lichten om hem van zijn gok-schuld af te helpen. Lila heeft altijd een zwak gehad voor Nick, ze hoopt nog altijd op meer tussen hen dan vriendschap, en stemt met tegenzin toe. Maar het doelwit is verre van wat ze gewend is. Hij is knap, charmant en sexy en niet de harteloze, verwende playboy die Nick geschetst heeft. Ze voelt al snel aan dat deze opdracht meer problemen op gaat leveren dan ze aan kan en dat Nick haar op de één of andere manier misbruikt.
Ik had een beetje gemixte gevoelens over Lila. De reden waarom ze haar oplichterspraktijken begonnen is en waarom ze geen contakt meer heeft met haar ouders vond ik zeer oppervlakkig en dat kon ik niet echt rijmen met de persoon die ze nu is; iemand met een geweten en wier ogen in de loop der jaren geopend zijn en haar oplichters praktijken ineens met heel andere ogen ziet, en eindelijk ziet dat Nick al jaren inspeelt op de gevoelens die ze voor hem heeft en haar daarmee keer op keer weet te manipuleren.
Tucker daarentegen vond ik een plezierig personage, alleen vergaf hij Lila wel een beetje te gemakkelijk.
Al met al vond ik dit een uniek, snel verhaal waarvan ik zeker heb genoten.

---------------* Veel Leesplezier *---------------