Serie: 5th Street #4
Genre: Adult/NA, Hedendaags
Gepubliceerd: Augustus 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★.5
Add to Goodreads
Coming off the worst divorce in the history of marriages, Nellie Gamboa’s looking to let loose and make up for years of neglect. When months of building sexual tension between her and the young hot boxing stud, Abel Ayala, finally peak, she makes him an offer no man would refuse.

No promises. No demands. Just pure unrestrained passion.

Abel’s training for the biggest fight of his career. He has no time for a social life, much less a relationship. So this arrangement couldn't be more perfect. A beautiful woman asking him to help her alleviate her neglected desires—no strings attached. What more can he ask for?

As the lines between lust and something much deeper, begin to blur, Abel finds himself in an even bigger fight.

The fight to regain control of his now demanding heart.

Review:

Ik ben blij dat de laatste in de 5th Street serie weer dezelfde magie had als de delen 1 & 2 en de heerlijke, tenen krullende romantiek en intense en gepassioneerde sex scenes.
Abel en Nellie zijn allebei erg leuke persoonlijkheden en wat ik vooral erg leuk vond in Abel was dat Abel en Nellie een rotsvast vertrouwen in elkaar hebben. Ze werden wel eens aan het twijfelen gebracht, maar als ze dan aan elkaar vertelden hoe de vork echt in de steel zat geloofden ze elkaar direct.
Tegen het einde van het verhaal hield ik mijn hart vast en ik verwachtte elk moment dat dat vertrouwen zou breken maar niets was minder waar en dat vond ik heel erg verfrissend in een genre waarin meestal het ergste gelijk geloofd wordt.
Abel is goede afsluiter van een heerlijke serie over boksers!

Geen idee wat Elizabeth Reyes nu weer in petto heeft voor ons, maar één ding is zeker, ik kijk er naar uit!

---------------* Veel Leesplezier *---------------