Serie: Angel #3
Genre: Young Adult, Engelen
Gepubliceerd: Augustus 2013
Taal: Engels
Waardering:  GOUDEN STER, EEN TOPPER!
Add to Goodreads
Willow and Alex are mankind’s only hope. With the world in ruins, the angels are enslaving humanity, moving survivors into camps where they can devour their energy, causing slow but certain death. Training a new team of Angel Killers, Alex and Willow's love grows stronger than ever – and success is almost within their grasp. But when Willow senses a terrifying shift in the angels’ powers, Alex is forced to embark on a deadly solo mission. Now Willow is left to defeat the angels with Seb, and she has no idea if Alex is ever coming back...

Review:

Ik kan er niet omheen, ook deze derde (en laatste) in de serie is een gouden ster waard!
Van het begin tot het einde was het weer een geweldige reis met ups en downs; heerlijke romantiek, spanning, frustraties, gelukkige momenten maar ook verdriet.
Het had een aantal onverwachte wendingen die me een enorme schok bezorgden en waarvan ik alleen maar kon denken 'neeeee dat kan toch niet waar zijn? L.A. Weatherly wat doe je me aan??'
Het wordt een beetje eentonig, maar ook in dit geval kon ik op de momenten dat ik niet aan het lezen was (en geloof me, dat waren er niet veel want ik kon dit boek bijna met geen mogelijkheid weg leggen) alleen maar denken WAUW.
Na de laatste woorden heb ik even verdwaasd voor me uit zitten staren en overviel me een triest gevoel.
Lang, heel lang, heb ik uit gekeken naar dit laatste deel omdat ik gewoon moest weten hoe het verder zou gaan met Willow, Alex en Seb en nu ik het weet; weet welke strijd ze hebben moeten doorstaan om de Engelen te kunnen verslaan, weet hoe het af loopt en weet met wie Willow uiteindelijk gelukkig is wenste ik dat ik dat alles nog niet wist en deze ontzettend spannende en emotionele reis nog moest maken.
Ik zal Willow, Alex en Seb missen!

Nou, ik hoef hier eigenlijk niks meer aan toe te voegen om je ervan te overtuigen dat je deze serie gewoon moet gaan lezen (als je er nog niet aan begonnen bent en dat kan ik me bijna niet voorstellen).
Maar ben je toch nog niet helemaal overtuigd, lees dan mijn reviews van deel 1 en deel 2 en dan kan je er volgens mij niet meer om heen ;-)


---------------* Veel Leesplezier *---------------