Serie: Redwood Falls #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Juli 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Josh Turner wants Hannah more than life itself. She's perfect and new . . . but she's a McIntyre. She's from the richest family in the county, and he's a Turner, from the wrong side of the proverbial tracks. And to make matters worse, there's no love lost between their families.


Review:

'An Alpha Male in the Making'
Met deze woorden op Goodreads werd ik naar dit boek toegetrokken en ja, Josh is zeker weten een Alpha Male. Hij is bezitterig, beschermend en ongelofelijk intens. Hij is zo geobsedeerd door Hannah dat het grenst aan het abnormale en het me af en toe de kriebels bezorgde. Het mooie is wel dat hij dat zelf ook in ziet en zijn liefde voor haar gaat zo diep dat hij die obsessie voor haar probeert te verbergen om haar niet af te schrikken.
Als Hannah en Josh voor elkaar vallen is Hannah nog maar 15 en Josh (18) probeert koste wat kost uit haar buurt te blijven. En bij tijd en wijle slaagt hij er in maar dan gebeurt er weer iets waardoor zijn beschermings instinct weer aangewakkerd wordt en wordt het steeds moeilijker.
Hannah is nog zo ontzettend onschuldig en naïef dat ik het haar niet altijd kwalijk nam dat ze niet eens van zich af beet, maar soms vond ik Josh te ver gaan en dan kon ik haar wel toeschreeuwen om hem op zijn plaats te zetten. Gelukkig komt er een moment dat ze niet meer met zich laat sollen.
Dit verhaal speelt zich af over een aantal jaar en aan de ene kant vond ik het mooi dat de schijfster ons in de tussen liggende periode vanuit of Josh of Hannah's pov vertelde wat er in die periode gebeurt was, maar aan de andere kant vond ik het de snelheid uit het verhaal halen en dat was een beetje jammer.
Ook vond ik het jammer dat we niet op de hoogte werden gehouden van de problemen tussen Ethan en Ava, terwijl ze in het begin een grote rol speelden in het leven van Josh en Hannah.
Over het geheel genomen was dit een leuk boek met een leuke verhaallijn. De manier waarop de schrijfster de pov van Josh en Hannah verdeelt had vond ik erg leuk; niet per hoofdstuk maar in kleine gedeeltes binnen een hoofdstuk.
In Josh and Hannah kregen we al een voorproefje van de levens van Zach en Katie en ik wil heel graag lezen hoe het met hen gaat in het volgende deel want als er twee mensen zijn die geluk verdienen dan zijn zij het wel.

---------------* Veel Leesplezier *---------------