Serie: Bad Boy #1
Genre: Adult, Hedendaags, Erotisch
Gepubliceerd: Juni 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
A bad boy biker from the Ghetto. Born to the gang. Born to kill.
A beautiful, young woman from the Heights. Born to be free. Born to love.

Polar opposites. But one thing binds them: A tragic past.

Jake vowed never to love again after his girlfriend was brutally murdered. He’s never forgiven himself for her death. As for Dakota, her happiness was killed by a loss so deep she'd stopped living. After years of sleeping with biker groupies, Jake's bad boy reputation is ripped apart as soon as Beauty steps into his life. As for Dakota, the hunky, inked, heavily muscled, bad boy forces her to live again. Her very life depends on it.

This story tells of Beauty's transition into Bad Boy's world of violence, betrayal and death. A world dominated by men who live by a strict code where love and beauty come second to the gang. It would take a woman of a certain calibre to stand by such a bad boy. But Dakota isn't just any woman. She can fight. She can shoot, and she has the mouth of a sailor. Her grim past has forced Dakota to be headstrong, and so she rebuffs Jake's need to protect her. But Dakota must realize she is as tough as her understanding that, once in awhile, she needs a tenacious man to lean on, especially if that man’s idea of love is to lay his life down for her.

They say when you're at your lowest point your soul is lost. But what happens when the ties of fate bind two lost souls? Would they choose to risk their last remnant of hope to be together?

Review:

Wow, dit boek was totaal niet wat ik ervan verwachtte.
Ik verwachtte een romantisch boek over het goede, rijke meisje en de slechte jongen van de verkeerde kant van de stad, maar ik kreeg zoveel meer.
Het is diep en het heeft 2 enorm sterke karakters.
Ik heb verschrikkelijk veel respect voor de mooie, pittige, sterke Dakota die zo ontzettend veel verdriet heeft meegemaakt in haar jonge leven. Wat zij heeft meegemaakt is gewoon niet te bevatten en dat ze haar leven niet laat beheersen door het verdriet maar met opgeheven hoofd en humor door het leven gaat is bewonderenswaardig.
Jake is totaal niet wat je verwacht van de biker bad boy. In sommige reviews wordt zijn karakter als een mietje omschreven en ja, als het op Dakota aan komt is hij zeker zwak en laat hij zijn emoties de vrije loop, maar wat kun je verwachten van een man die zijn 1e liefde verloren heeft door de wraakactie van een rivaliserende motorclub.
Ik zag geen mietje maar een man die koste wat kost zijn geliefde wil beschermen en op de momenten dat hij gefaald heeft zijn angsten en schuldgevoel de vrije loop laat. Ben je dan een mietje? Nee dat vind ik niet.
Maar hij is zeker geen goede jongen. Hij heeft slechte dingen gedaan, hele slechte dingen en is nog steeds niet op het rechte pad. Het brengt hem, en degenen die hij lief heeft, elke dag weer in gevaar. Dakota weet dat maar laat zich er niet door afschrikken en dat toont verschrikkelijk veel lef.
Ondanks de slechte dingen die hij doet heb ik een enorm zwak voor de sexy Jake en ik zou graag een ritje bij hem achterop de motor willen maken. Maar wat mij betreft stal Dakota toch echt de show. Zelden ben ik zo'n geweldige persoonlijkheid in een boek tegengekomen.
En dan moet ik het ook nog even over de sex scenes hebben. Man, die waren hot, intens, gepassioneerd, emotioneel . . . en veel, heel veel. Maar de schrijfster heeft deze scenes heel smaakvol neer weten te zetten en ze zo in het verhaal weten te verweven dat je niet het gevoel kreeg dat het alleen maar om sex draait.
Dit is de eerste keer dat ik een boek van Scarlett Dupree heb gelezen en ik wil zeker meer van haar lezen. Jammer genoeg is er nog geen informatie over wanneer het 2e deel van deze serie uit gaat komen en over wie die gaat.

---------------* Veel Leesplezier *---------------