Serie: Sea Breeze #5
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: Augustus 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Cage York has to choose between a love of the game and a love of the girl in this sultry Sea Breeze novel from New York Times bestselling author Abbi Glines.

After waiting for his big break, bad boy Cage York is finally called up to prove his worth in the college baseball arena. But when Cage’s girlfriend, Eva, mourns the sudden loss of her father, it’s not Cage’s comforting arms she runs to, but those of her former fiancé’s twin brother, Jeremy.

Torn between his baseball dream and the girl of his dreams, Cage must prove he’s worthy of Eva’s love, or risk losing her to Jeremy forever.

Review:

Als ik een boek heb gelezen met een HEA dan is het voor mij klaar, dan hoef ik niet zo nodig een deel er achteraan met opnieuw een hoop drama tussen dezelfde hoofdpersonen, of een deel met daarin hetzelfde verhaal maar dan vanuit een andere pov.
Ik sla ze dan ook meestal over.
Maar op de één of andere manier kon ik een vervolg met daarin de heerlijk sexy Cage York niet aan mij voorbij laten gaan.
En het is een Abbi Glines natuurlijk, ook niet onbelangrijk.
Dus begon ik vol verwachting aan het vervolg van While it Lasts (Sea Breeze #3).
Gelukkig was het niet zo'n vreselijk lang boek want vanaf de eerste regels van de proloog zat ik al met een knoop in mijn maag te lezen en die was pas weg toen de epiloog begon.
Het verhaal wordt wederom verteld vanuit de oogpunten van zowel Eva als Cage en heeft weer die heerlijk sexy en intense spanning die het eerste deel ook in overvloed had.
Zoals altijd heeft Abbi Glines mij weer geweldig laten genieten en ik kan er gewoon niet omheen, ook dit boek moet ik 5 sterren geven.
En wat een geluk, er komt een 6e deel aan die over de broer van Jax, de rock star, gaat. In het 1e en 4e deel hebben we over hem kunnen lezen en ik ben heel erg benieuwd naar Jason zijn verhaal.
Misbehaving staat gepland voor 18 december van dit jaar.


---------------* Veel Leesplezier *---------------