Genre:  New Adult, Hedendaags, Erotisch
Gepubliceerd: September 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Avery has just met her hot upstairs neighbor. He's irresistible. Tattooed. And a virgin.

Nursing student Avery Michaels wants nothing to do with dating, she's perfectly happy single. Privy to too many of her mother's bad decisions and even worse taste in boyfriends, all Avery can handle is a string of uncomplicated hookups whenever the mood strikes.

When she meets smoking hot tattoo artist Bennett, she wants him ... for just one night. But he won't accept a no-strings-attached arrangement. He lives by a straight-laced code of values based on his own troubled upbringing.

Bennett sees something special in Avery and he wants more from her. Way more. As Avery wrestles with her emotions for Bennett, danger and tragedy force them to open up to each other. And Avery must face the terrifying realization that she wants more from him, too.

So she needs to make a choice, let Bennett go or finally let him in.

Review:

Ik had een beetje mijn twijfels over dit boek in het begin. Na het eerste hoofdstuk te hebben gelezen wist ik niet zeker of ik wel verder wilde gaan en besloot eerst een ander, kort verhaal, te lezen.
Maar door de vele veelbelovende reviews op GR  besloot ik het er toch op te wagen en wat ben ik blij dat ik me toch over die eerste tegenzin heen heb gezet!
Wat me precies tegen stond weet ik al niet eens meer want het was gewoon een geweldig boek.
Intens, gepassioneerd, sexy, erotisch, romantisch, alles wat ik graag lees in een New Adult. En het feit dat Bennett nog maagd is maakte het er alleen maar sexyer op.
O, hij is zeker geen heilige hoor, maar hij heeft een akelig verleden en daardoor een rotsvast voornemen om zich niet helemaal aan iemand te geven voor hij zeker is dat hij de rest van zijn leven met diegene wil delen.
En dan komt hij Avery tegen en hij weet al heel snel dat zij degene is met wie hij verder wil.
Maar Avery is het tegenover gestelde van hem. Zij heeft bijna hetzelfde akelige verleden als Bennett maar probeert de pijn ervan te verwerken met regelmatige on-night-stands.
Het kan dus niks worden tussen hen, maar juist dat zorgt voor een hoop sexuele en electrisch geladen spanning en de momenten dat ze geen weerstand meer konden bieden aan die spanning waren verschrikkelijk intens en tenen krullend.
De allereerste kus scene tussen hen overtrof wat mij betreft de sex scenes, de passie en erotiek vloog van de pagina's.
All of You is zonder meer een heerlijke hedendaagse New Adult met een paar geweldig leuke personages en een leuke verhaallijn.
Het enige minpunt dat dit boek in mijn ogen heeft is dat we niet ook de POV van Bennett krijgen. Ik had zo graag een kijkje in zijn hoofd willen nemen. Maar dat is geen reden om minder dan 5 sterren te geven, dat was hij ook zonder de POV van Bennett zeker waard!

---------------* Veel Leesplezier *---------------