Serie: Out of Line #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: September 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Desperate to break free…

I've spent my entire life under my father’s thumb, but now I'm finally free to make my own choices. When my roommate dragged me to my first college party, I met Finn Coram and my life turned inside out. He knows how to break the rules and is everything I never knew I wanted. A Marine by day and surfer by night, he pushes me away even as our attraction brings us closer. Now I am finally free to do whatever I want. I know what I want. I choose Finn.

Trying to play by the rules...

I always follow orders. My job, my life, depends on it. I thought this job would be easy, all the rules were made crystal clear, but when I met Carrie Wallington, everything got muddy. She's a rule I know I shouldn't break, but damn if I don’t inch closer to the breaking point each time I see her. I’m ready to step out of line. And even worse? I’m living a lie. They say the truth will set you free, but in my case…

The truth will cost me everything.

Review:

Het boek Out of Line is een beetje cliché: het rijke meisje dat tot aan het obsessieve beschermd wordt door haar vader en nergens mag gaan en staan zonder een stuk of wat bodyguards. Ze denkt eindelijk vrij te zijn wanneer ze naar college gaat maar niets is minder waar. In de schaduw schuilt een jonge, knappe bodyguard die door kan gaan voor een student.
Wanneer ze elkaar tegen het lijf lopen tijdens een party vliegen de vonken over en al snel bloeit er een verboden relatie, gebaseerd op leugens, op.
Je kunt op je tenen aanvoelen wat er gaat gebeuren maar het bleef me ondanks dat boeien want de personages zijn leuk en geloofwaardig en de intense en gepassioneerde gevoelens tussen de twee laten je hart een slag sneller slaan.
Waar ik ontzettend van baal is dat het geen stand alone is. Ik wilde dat schrijvers eens wat duidelijker aan gaven of hun verhaal uit meer dan 1 deel bestaat (uitzonderingen daargelaten).
Ik ben niet iemand die eerst naar de laatste bladzijde gaat om te kijken hoe het afloopt, maar zo langzamerhand denk ik er over om dat in het vervolg wel te doen want als ik dat met dit boek gedaan had had ik aan het einde kunnen lezen dat het verhaal van Finn en Carrie verder gaat in 2014 en dan had ik het lezen ervan zeker even uitgesteld.
Nu moet ik nog een tijd wachten voor ik verder kan lezen hoe het af loopt met die 2.


---------------* Veel Leesplezier *---------------