Serie: Perfection #2
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: September 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Woods had his perfect life mapped out for him. Rise up the ranks of the family business. Marry the rich girl of his parents’ dreams. Pretend that wealth and privilege was all he’d ever wanted. Then a girl named Della breezed into town, a beautifully imperfect stranger who captured his heart and opened his eyes to a new kind of future. Woods is ready and willing to sacrifice everything for her when the sudden death of his father leaves him with his mother to care for and a business to manage.

Della is determined to be strong for Woods, even as she’s quietly falling to pieces. No matter how far from home she’s run, the ghosts of her past have never stopped haunting her. Struggling to hide her true feelings from Woods, Della fears she can’t be his rock without dragging him down into the darkness with her. But is she strong enough to let go of the last thing holding her together?

Review:

Ik ben ontzettend blij dat ik het geduld op heb kunnen brengen om te wachten met het lezen van Twisted Perfection  tot het 2e deel van Perfection ook uit zou zijn.
Het is een beetje overdreven om te zeggen dat ik het anders niet overleefd zou hebben na het einde van het eerste deel, maar ik weet zeker dat ik dat gevoel wel gehad zou hebben had ik dit deel niet gelijk achter de hand gehad. Nu kon ik in één ruk door gaan in Simple Perfection en dat maakte me ontzettend happy want het verhaal van Woods en Della is er niet één die je gemakkelijk weg kunt leggen of vergeten.

We gaan op exact hetzelfde punt verder als waar we met het 1e deel gestopt zijn en dat betekent dat Woods en Della nog steeds moeten vechten tegen de demonen die hun relatie dreigen te verstoren. Maar daar komen natuurlijk nog een paar andere onvoorziene obstakels bij en het lijkt er op dat het nooit goed gaat komen tussen die twee.
Het niveau van Simple Perfection is net zo hoog als Twisted Perfection, net zo sexy, intens en gepassioneerd, maar het heeft ook een zeer trieste twist die je niet verwacht en aan ziet komen en ik denk dat dat nog wel eens een uitgangspunt kan zijn voor een volgend boek.
Niet het boek dat hier direct op volgt want dat gaat over Grant, de stiefbroer van Rush uit Fallen Too Far. Die gaat Take a Chance heten en komt uit in februari 2014.
Ik wou dat het al zo ver was!


---------------* Veel Leesplezier *---------------