Serie: Perfection #1
Genre: New Adult
Gepubliceerd: April 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Life outside of her house was a new experience for Della Sloane. The dark secrets of her past weren’t something she ever intended to share with anyone. They would never understand. No one would ever get close enough to find out. There was always a chance she’d go crazy sooner than they expected…

Woods Kerrington had never been one to be attracted to fragile females. They seemed like too much work. He wasn’t in it for the work just the pleasure. A night full of naughty fun had been exactly what was on his mind when he’d laid eyes on the hot little number that didn’t know how to pump gas and needed some help.

What he didn’t know was she was as fragile as they came.
The carefree girl who spoke her mind and didn’t care what the world thought of her was more breakable than he could ever imagine…

Review:

Abbi Glines heeft me weer ontzettend blij gemaakt. Blij met de geweldige 2-delige serie Perfection.
Ik kan geen genoeg krijgen van de personages, de settings en schrijfstijl van deze schrijfster. De personages hebben altijd diepte en leven het leven vol intensiteit en passie.
Van het begin tot het einde was ik helemaal verweven met de levens van Woods en Della.
Woods heeft een zo op het oog geweldig leven. Hij is rijk, ziet er goed uit, werkt in het bedrijf van zijn vader en zal tzt het bedrijf runnen. Maar om dat te kunnen verwezenlijken moet Woods dansen naar de pijpen van zijn vader. Zijn leven wordt volledig gecontroleerd tot het gearrangeerde huwelijk aan toe.
Della heeft tot voor kort een verschrikkelijk duister leven gehad en moet nu leren leven. Ze vertrekt in de auto van haar vriendin om de wereld en zichzelf te ontdekken.
En dan ontmoet ze Woods . . .
Voordat Della in zijn leven kwam had Woods zich neergelegd bij datgene wat zijn ouders tegen zijn wil voor hem gepland hebben, maar als hij Della in zijn leven wil houden zal hij knopen moeten doorhakken en voor zichzelf op moeten komen.
Hun ontmoeting en alles wat daarna gebeurd wordt beschreven in een gepassioneerd, sexy, intens, emotioneel en spannend verhaal.

Er is nog iets waar ik ontzettend blij om ben en dat is dat ik er bewust voor heb gekozen pas met dit boek te beginnen als het 2e deel ook uit was. Had ik dat niet gedaan dan had ik me op zitten vreten na het einde van dit deel, niet één met een vreselijke cliffhanger maar wel met een dusdanig einde dat je met ongeduld uit doet kijken naar het volgende deel.
Daar hoefde ik nu gelukkig niet op te wachten!
Overmorgen verschijnt de review van Simple Perfection op de blog.

---------------* Veel Leesplezier *---------------