Schrijfster: Jennifer L. Armentrout als J. Lynn
Genre: Adult, Nephilim, Gevallen Engelen
Gepubliceerd: September 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Between the pissed off creatures that want demon-hunter Lily Marks dead and the fallen angel who just...wants her, Lily is about ready to trade in forever for a comfy job in a cubicle farm.

The fact that she and Julian are civil to one another is enough to have her thrown out of the Sanctuary, but she can't shake her not-so-angelic stalker or how he brings her dangerously close to ecstasy.

Her forbidden relationship with Julian provides the perfect fuel for suspicion when a traitor is discovered to be working within the Sanctuary. Lily quickly finds herself hunted by well, everyone.

Her only hope is to discover the real traitor before she loses everything--and she'll need Julian's help. That is, if Julian is really there to help her...and not destroy her.

Yeah, being a Nephilim isn't everything it's cracked up to be.

Review:

Jennifer L. Armentrout heeft me nog nooit teleurgesteld, maar dit keer is het haar toch even gelukt.
Ik was zo teleurgesteld dat ik het boek zelfs aan de kant  heb gegooid en een ander boek ben gaan lezen. En het was niet eens omdat het slecht was. In tegendeel zelfs, het was boeiend en spannend en ik mocht de stoere Lily gelijk vanaf haar eerste woorden. Maar toen de 4e pov verscheen (ergens rond het 7e hoofdstuk) was ik zo diep teleurgesteld dat ik op dat moment gewoon niet meer verder kon lezen en ik me af vroeg hoe JLA mij dat aan kon doen.
Maar ja, een JLA niet uitlezen is voor mij natuurlijk onmogelijk, dus na 2 andere boeken ben ik er toch maar weer in verder gegaan.
Maar het bleef niet bij 4 pov's, nee als ik goed geteld heb hebben we totaal 7 pov's! Gelukkig is het grootste gedeelte van het boek geschreven vanuit de pov's van Michael en Lily en omdat de andere pov's vrij kort zijn blijft het verhaal heerlijk snel.
Zoals ik al een beetje verwacht had heeft de schrijfster een prachtige, interessante wereld weten te scheppen. Ik heb al een hoop boeken gelezen over gevallen engelen en de nephilim maar toch heeft ze er een originele draai aan weten te geven.
Natuurlijk heeft de stoere, koppige nephilim Lily een sexy, bezitterige en beschermende tegenspeler, de gevallen engel Julian, en ik kan je vertellen dat ik ook gevallen ben voor hem. Hij is alles wat je van zo'n bezitterige alpha male kan verwachten en zijn status van gevallen engel geeft hem een sexy maar gevaarlijk randje.
De schrijfstijl, personages, spanning, actie, romantiek en passie wijken niet zo heel veel af van de paranormale Young Adults van JLA en alleen het feit dat de leeftijd van de personages hoger ligt en de meer explicite, maar zeer smaakvolle sex scenes, verraden dat dit een Adult is.

Ook al was mijn start met dit boek een beetje teleurstellend, het is helemaal goed gekomen na mijn korte onderbreking. Ik zat vrijwel gelijk weer in het verhaal en vergat door de actie en de heerlijke sexy en erotische spanning alles en iedereen om mij heen.
Ben je iemand die, net als ik, niet van zoveel verschillende pov's houd, dan kan ik je toch met een gerust hart dit boek aanraden. Het is zijn 5 sterren zeker waard!


---------------* Veel Leesplezier *---------------