Serie: Ruining #3
Genre: New Adult, Hedendaags, Rock Star
Gepubliceerd: Oktober 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★☆☆
Add to Goodreads
“Who are you?”

The image in the mirror staring back at me feigns disinterest.

Rock star? Recovering addict? Murderer?
How can you explain to someone what it’s like not to care? Not about yourself or the person standing next to you. I’ve lost that, the ability to feel and show affection. I do, however, have a heart. Sometimes, when I chase the dragon, it thunders through my head like a drum, reminding me it still beats. It’s still there.

Hollow.​ Empty.​ Wasted.

My agent says I have one more shot. A single, solitary chance to stay in the music biz, but there is one massive problem. HER.

Review:

De eerste 2 delen van deze serie (Ruining Me & Ruining You) waren emotionele, frustrerende rollercoasters met intense en gepassioneerde romantiek. En ik heb er van genoten!
In die 2-delige serie streden 3 jongens om Jay's hart en Rhye was er 1 van.
Maar hoe sexy ik hem ook vond, ik had niet zoveel met hem.
En dat is helaas niet veranderd.
Ook in dit boek liep ik niet warm voor hem. Ik kan er niet echt mijn vinger erop leggen waarom niet want hij is een Rock Star, een van mijn favoriete personages in een boek.
Misschien is het wel omdat hij, in tegenstelling tot de Rock Stars waar ik meestal over lees, niet een onvoorwaardelijke liefde toont voor Syn. Zijn liefde ligt meer bij de drugs en hij heeft er moeit mee dat hij zich niet meer met andere vrouwen in kan laten door zijn relatie met Syn. Niet echt iets wat ik kan waarderen.

Syn vond ik buitengewoon irritant. Zit ze het ene moment nog te huilen om haar ex vriend, het andere moment houd ze ineens van Rhye.
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van hoofdpersonen met stalkerige neigingen en Syn had daar plenty van. Ik kon mij ook niet echt vinden in haar motivatie om zo achter Rhye aan te zitten, in mijn ogen verdiende hij het niet en was ze veel beter af  met Tag, haar ex, die zich later in het boek volgens mij in zijn voordeel bewezen heeft.

Ook over het einde ben ik niet zo tevreden. Het is meer een open einde dan een echte Happily Ever After en hun problemen zijn nog lang niet voorbij als we Rhye mogen geloven.

Geen idee of er nog een vervolg komt in deze serie, maar er staat nog wel een ander boek van deze schrijfster op mijn verlanglijstje: Cake.
Dit boek mag me dan een beetje zijn tegengevallen, zijn voorgangers waren erg goed en ik hoop dat ik dat in Cake ook weer terug vind.

---------------* Veel Leesplezier *---------------