Serie: Sea Breeze #6
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: december 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Jason is sick of living in his rock star brother’s shadow. So when he ships off to Sea Breeze, Alabama, he’s looking for a much deserved escape and a chance to blow off some envious steam. Falling for the local bad girl was definitely not the plan. But as the new duo enjoys some naughty fun in the Alabama sun, Jason learns that even though Jax is the musician in the family, he’s not the only brother who can rock someone’s world.

Review:

Maanden heb ik gewacht op het volgende boek in de Sea Breeze serie, en zodra hij uit was kon je mij vinden op mijn eigen vierkante meter (zoals mijn gezinsleden mijn hoekje op de bank noemen) en reisde ik af naar het prachtige Sea Breeze.

Misbehaving begon geweldig goed met een komische scene waarin Jess wraak neemt op haar bedriegende vriend en tijdens haar vlucht Jason ontmoet. Maar zo snel als ze in zijn leven komt is ze ook alweer verdwenen.
Gelukkig weet Jason waar ze woont en omdat ze het bewijsstuk van haar misdaad in zijn auto heeft laten liggen heeft hij een goede reden om haar weer op te zoeken.
En dat doet hij.
En zo begint heel langzaam hun relatie, een relatie die ze ondanks hun explosieve connectie eigenlijk helemaal niet willen en kunnen hebben.

Als ik een Abbi Glines lees heb ik altijd al heel snel het hart in de keel en een knoop in mijn maag, maar bij dit boek duurde het even voor het zover was en ik begon mij al een beetje zorgen te maken.
Er zat zeker een seksuele spanning in maar ik miste iets.
Gelukkig kwamen al die gevoelens die je het gevoel geven in een achtbaan te zitten na een tijdje in een sneltreinvaart op me af en vergat ik alles en iedereen om mij heen.

De geweldige personages, de terugkeer van favoriete personages uit de andere delen, de goed uitgewerkte achtergrond en de heerlijk intense passie; het was weer als vanouds: GEWELDIG!
Gelukkig staan er in ieder geval nog twee Sea Breeze boeken gepland voor 2014 maar dat is ook alles wat er tot nu toe over bekend is.


---------------* Veel Leesplezier *---------------