Schrijfster: Dee Bridle
Serie: Trouble #1
Genre: New Adult, Hedendaags, Erotisch
Gepubliceerd: November 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Discontented with her mundane existence and a father who is no longer interested in being one, Ava wants a taste of the wild life.

She meets Zac, a tattooed bad boy who lives with no rules, nameless sex, drugs and dark secrets. Everything about him is trouble and she suddenly wants more.

Zac has to stay away from the innocent beauty knowing she deserves better than someone like him. His life is full of darkness and the more he tries to keep his distance, the closer he actually gets.

As Ava tastes the wild life she craves, she discovers that trouble can be found where you least expect it. Zac will not only need to open his darkened heart, but do everything he can to protect her from the harsh reality of life.

Review:

Wat ik leuk vind in dit boek: Zac, de Alpha Male
Wat ik niet leuk vind: Ava de stalker.
Ava loopt veel te veel achter Zac aan en daardoor komt het regelmatig tot, voor haar, pijnlijke confrontaties en dan kon ik niet laten om te denken 'eigen schuld dikke bult'.
Maar af en toe kon ik Zac ook wel door elkaar schudden want hij is nogal tegenstrijdig in zijn daden en woorden.
Het drugs en drank gebruik in dit boek is nogal veel en heftig en ik kon niet helemaal begrijpen wat Ava bezielde om er aan te beginnen na wat ze heeft meegemaakt op het feestje waar ze Zac voor het eerst ontmoette. Vond het eerlijk gezegd een beetje onnozel.
Natuurlijk hebben ze allebei een troubled past, en vooral die van Ava vond ik bijzonder door wat we later in dit verhaal ontdekken.

Ondanks de wat negatieve punten hierboven heb ik Embracing Trouble met plezier gelezen. Het is een boek boordevol angst, erotiek en een 'knoop id maag, tenenkrullende romance".
Wanneer het volgende deel van de serie uit gaat komen is nog niet bekend en ik ben heel benieuwd wie we in dat boek kunnen gaan volgen.

---------------* Veel Leesplezier *---------------