Schrijfster: Laury Falter
Serie: The Apocalypse Chronicles #2
Genre: Young Adult, Zombie's
Gepubliceerd: januari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Kennedy and Harrison's fate is uncertain now that they have been forced into a landscape swarming with Infected. Yet, with her military background and his superhuman abilities, they begin to rescue survivors while they search for one person in particular...a scientist capable of developing a cure. What they are not prepared to find is the truth...that both play far greater roles than either ever imagined in their attempt to save humankind.

Review:

Dit tweede, en laatste, deel gaat op hetzelfde punt verder waar het vorige boek gestopt is, maar het was voor mij even verwarrend of we ons nog in een droom bevonden of dat het werkelijkheid was.
Na het eerste gedeelte van hoofdstuk 1 nog eens even goed te hebben doorgelezen was ik uit de droom geholpen en wist ik zeker dat het geen droom was :-).

Vanaf het begin zat er al weer een hoop spanning in en die spanning heeft ons tijdens het hele boek eigenlijk niet meer verlaten.
Onze groep overlevenden komt weer veel problemen en geïnfecteerden tegen en dat zorgt voor een hoop momenten waarin ik met het zweet in de handen zat te lezen.
De draai die de schrijfster aan deze serie heeft gegeven vind ik een hele originele en vooral het moment waarop Kennedy's leven aan een draadje hangt is ontzettend origineel en goed gevonden.

Zowel in het 1e deel als in dit boek kwam ik hier en daar wat kleine tegenstrijdigheden tegen en dat was jammer maar niet van zo'n in vloed op het verhaal dat ik er minder sterren voor zou moeten gaan geven.

The Apocalypse Chronicles was een Zombie serie die ik met ontzettend veel plezier gelezen heb en het zal zeker niet mijn laatste in dit genre zijn.


---------------* Veel Leesplezier *---------------