Serie: A Little Too Far #3
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: januari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
If you play with fire…

Tossed out of college and cut off by her parents, Samantha West is in pretty dire straits. So when her rocker best friend hooks her up with a job dancing at a gentlemen’s club, who is she to turn it down? Plus, there are rules to dancing at Benny’s: No touching, keep your clothes on at all times, and never get closer than three feet. Unfortunately for Sam, her first private client makes her want to break every single one of them.

Harrison Yates is scorching hot, but he’s got a past that involves being left at the altar not too long ago. Sam is determined to make him forget about his ex, but when she makes her move, it flings her life into a spiral of chaos she never saw coming.

Because Harrison Yates isn’t who he seems to be. And his secret will probably get her killed.

Review:

Dit boek doet zijn naam eer aan, hij is soms A Little Too Hot!
Viel het 2e deel mij een beetje tegen, deze was weer geweldig.
Ik had er ook niet een bepaalde verwachting van, iets wat ik van A Little Too Much wel had omdat ik één van de hoofdpersonen uit dat boek goed kende en heel graag zijn verhaal wilde lezen.

Samantha zit aan de grond. Ze is het huis uit getrapt door haar moeder en stiefvader en slaapt op de bank bij een goede vriend. Maar om mee te kunnen betalen aan de huur heeft ze een baantje nodig.
Haar vriend, Jonathan, helpt haar aan een baantje in een Gentlemen's club waar ze aangenomen wordt als danseres.
Op haar eerste avond ontmoet ze Harrison en voelt zich meteen enorm tot hem aangetrokken en dat is wederzijds. Harrison boekt haar voor een privé sessie maar de club heeft strenge regels; de mannen mogen alleen maar kijken, niet aanraken. Dit blijkt voor hun allebei een bijna onnavolgbare regel.
En wanneer Sam bezwijkt onder haar lustgevoelens breekt de hel los.
Het was een twist die ik niet aan zag komen en ik vond het erg verfrissend, ik werd compleet verrast.

Het verdere verloop van het verhaal is misschien niet helemaal origineel te noemen, maar het had wel een ontzettend grote sexuele spanning, en een spannende en mysterieuze draai.

De personages zijn wederom erg goed neergezet door de schrijfster en de schrijfstijl is als vanouds: heel erg goed!
Dit is jammer genoeg de laatste in de serie A Little Too Far, maar Lisa heeft alweer een nieuw idee voor een NA en ik ga de vorderingen daarvan zeker in de gaten houden.

---------------* Veel Leesplezier *---------------