Schrijfster: J. Lynn/Jennifer L. Armentrout
Serie: Wait For You #2
Genre: New Adult, hedendaags, erotisch
Gepubliceerd: februari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Teresa Hamilton is having a rough year—she’s in love with her big brother’s best friend, but he hasn’t spoken to her since they shared a truly amazing, mind-blowing, change-your-life kiss. She got out of a terrible relationship. And now an injury is threatening to end her dance career for good. It’s time for Plan B – college. And maybe a chance to convince Jase that what they have together is real.

Jase Winstead has a huge secret that he’s not telling anyone. Especially not his best friend’s incredibly beautiful sister. Even though he and Teresa shared the hottest kiss of his life, he knows that his responsibilities must take priority. He certainly doesn’t have time for a relationship. But it doesn’t help that all he can think about kissing the one girl who could ruin everything for him.

As they’re thrown together more and more, Jase and Tess can’t keep denying their feelings for each other. But a familiar danger looms and tragedy strikes. As the campus recovers, the star-crossed couple must decide what they’re willing to risk to be together, and what they’re willing to lose if they’re not…

Review:

4 sterren.
Dat zijn jullie niet gewend van mij voor een boek van deze schrijfster. Het is wel een paar keer voor gekomen maar de 4,5 en 5 zijn veel vaker gegeven.
Ik zal vertellen waarom ik voor dit boek niet verder kom dan 4.

Zeker weten heb ik genoten van Be With Me maar er was toch iets wat mij tegenstond en dat was Teresa. Ze gedroeg zich in mijn ogen onvolwassen, te verliefd en liet zich te snel ompraten door Jase waardoor ze hem de mogelijkheid gaf haar pijn te doen, wat hij ook elke keer weer deed.
Je zou denken dat ze er na 1x van geleerd had maar nee hoor, ze was een glutton for punishment en trapte er elke keer weer in.
Zo'n personage ben ik niet echt gewend van JLA, meestal zijn de vrouwelijke hoofdpersonen sterke, pittige persoonlijkheden die niet met zich laten sollen.

Het is niet zozeer dat Jase er op uit is om Teresa, Tess zoals hij haar noemt, pijn te doen. Hij gedraagt zich zo omdat hij met zichzelf, zijn gevoelens, en een groot geheim dat hij met zich mee draagt, in de knoop zit.
Alhoewel hij het geheim toch al redelijk vlot met Tess deelt, een verrassend geheim, blijven er nog genoeg vraagtekens over waarom hij zich zo blijft gedragen.

Naast al deze liefdesperikelen gebeuren er nog een aantal dingen die ik totaal niet verwachtte en moet Tess leren leven met het feit dat ze haar droom nooit zal kunnen verwezenlijken.

Behalve de personage van Teresa zijn de andere personages zoals ik ze gewend ben van JLA, krijgen we heerlijke romantische, gepassioneerd en erotische scenes en is de schrijfstijl weer top.
Van het 3e deel in deze serie is alleen de titel (Stay with Me) en de datum van uitgifte (2 september 2014) bekend en dat maakt me des te nieuwsgieriger naar over wie dit volgende boek gaat.

---------------* Veel Leesplezier *---------------