Schrijfster: Kylie Scott
Serie: Stage Dive #2
Genre: Adult, Hedendaags, Rock Star
Gepubliceerd: maart 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Mal Ericson, drummer for the world famous rock band Stage Dive, needs to clean up his image fast—at least for a little while. Having a good girl on his arm should do the job just fine. Mal doesn’t plan on this temporary fix becoming permanent, but he didn’t count on finding the one right girl. Anne Rollins never thought she’d ever meet the rock god who plastered her teenage bedroom walls—especially not under these circumstances. Anne has money problems. Big ones. But being paid to play the pretend girlfriend to a wild life-of-the-party drummer couldn’t end well. No matter how hot he is. Or could it?

Review:

Weer een heerlijke Rock Star novel van Kylie Scott.
Ik heb genoten van haar eerste in de rock star serie Stage Dive: Lick, en ik zag er naar uit om dit 2e deel te lezen.
Ook dit boek is erg goed maar ik vond hem toch wat minder dan deel 1.

Dat komt voornamelijk door Mal.
Hij is een rock star, één van mijn favoriete personages, maar hij is een beetje gestoord in mijn ogen. Zijn rare uitspraken en hersenkronkels maakten mij ontzettend aan het lachen maar daardoor had ik er wel moeite mee om hem als een normaal, volwaardig personage te zien. Hij gedroeg zich erg onvolwassen.

Anne liet Mal in het begin een beetje te makkelijk over zich heen lopen. Ze liet hem haar leven overnemen zonder tegenwerking en zonder vragen te stellen en dat irriteerde me mateloos.
De romance komt ook maar langzaam op gang maar er is wel een heerlijk seksuele spanning tussen Mal en Anne.

Al met al heb ik dit boek met plezier gelezen en ik kijk alweer uit naar het volgende boek Lead die in juli uit komt.

---------------* Veel Leesplezier *---------------