Schrijfster: Kylie Scott
Serie: Flesh #2
Genre: Adult, Zombie's, Erotisch
Gepubliceerd: februari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Six months since the zombie plague struck, former librarian Roslyn Stewart has been holed up in a school with eight other survivors. But now the shelves in the school canteen are bare. The stranger at the gate has supplies that will ensure the group’s ongoing survival, but at a cost. He wants a woman.

Nick is a man with a plan. He’ll treat Roslyn like a Queen, devoting the rest of his life to protecting and providing for her. In exchange, of course, for sexual favours. It’s the deal of the century given the state of the world. But Roslyn doesn’t see it that way. The first chance she gets she attacks the ex-army man and attempts to escape, forcing Nick to contain her. And so begins his awkward courtship of the woman, with her chained to the bed for security reasons.

Chained like a dog and forced to spend her every waking moment with a creep, albeit a good looking one, Ros is determined to escape. When circumstances force them to band together against a common enemy their very survival depends on their ability to learn to trust each other. An uneasy partnership develops, but can a relationship with such a difficult beginning ever have a future?

Review:

Het eerste boek in deze erotische Zombie serie heb ik met veel plezier gelezen maar op de één of andere manier ben ik er nooit aan toe gekomen om er een review over te schrijven.
Dat zal ik goedmaken met de review van Skin.
Skin is een stand alone maar speelt zich af in dezelfde periode en niet ver van de omgeving waar Flesh plaats vond.

Ik wist niet zo goed of ik dit boek leuk zou gaan vinden. Dat komt omdat de manier waarop Roslyn en Nick bij elkaar komen niet normaal is.
Zoals we kunnen lezen in de samenvatting wordt Roslyn gebruikt als handelswaar omdat Nick een vrouw wil.
Maar niets is wat het lijkt en ook al is de manier waarop Nick Roslyn in zijn leven wil krijgen niet normaal en niet volgens de normen en waarden, zijn bedoeling is goed, zijn gedachte erachter is nobel en hij hecht alleen maar waarde aan Roslyn´s veiligheid.
Natuurlijk weet Roslyn dit niet. Wij kunnen Nick´s gedachten lezen maar de reden waarom hij dit doet is voor Roslyn onbekend en zij denkt en verwacht natuurlijk het ergste.
Ze voeren een lange, frustrerende strijd tegen elkaar maar ook tegen de zombie's die overal op duiken.
En ook voor overlevenden van de zombie apocalypse zijn ze niet altijd veilig.
Tegen het einde komen de personages van deel 1 ook in het verhaal terug en het is leuk dat het niet gelijk koek en ei is tussen de personages uit dit boek en Flesh. Ze wantrouwen elkaar en Nick zijn relatie met Roslyn roept menig vraagtekens op.

Ik vind het leuk om dystopian gecombineerd met erotisch te lezen. Het zorgt voor een extra spanning in een toch al spannend verhaal.
In dit boek voerde de erotiek vooral in het begin de boventoon, en alhoewel ik dat niet erg vind hadden van mij de zombies iets meer in beeld gebracht mogen worden.
Jammer genoeg heb ik nog niets kunnen vinden over een eventueel derde boek, maar ik ga er een beetje van uit dat die er ook wel komt.
Houd je van een erotische verhaal en van zombie's? Dan raad ik je echt aan deze boeken te lezen!



---------------* Veel Leesplezier *---------------