Schrijfster: M. Leighton
Serie: Pretty #2
Genre: New Adult/Adult, Hedendaags, Erotisch
Gepubliceerd: januari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★.5
Add to Goodreads
He never wanted to be a hero…until she needed him to be.

Strength…
It took Kennedy Moore years to put her life back together after Reese Spencer shattered it. But she did. Now, years later, strong and independent, she is in pursuit of a single dream—to dance with the Altman American Dance Theater. Unfortunately, Kennedy is learning that a girl from nowhere with no money and no contacts might never be able to reach her goal.

That is, until Reese reappears, offering a once-in-a-lifetime opportunity that Kennedy just can’t refuse. In exchange for working on his yacht for a few short weeks, he’ll get her an audition with the famous dance troupe. All Kennedy has to do is keep her head down, work hard and resist Reese. That sounds easy enough, right?

Weakness…
Reese doesn’t want to make it easy for Kennedy. Seeing her again has started a fire in his blood—an unwelcome one. It took him years to forget about her before, so this time he has a plan. It’s simple: Get Kennedy on his yacht, seduce her, get her out of his system, move on with his life. That sounds easy enough, right?
But the one thing Reese didn’t plan for was Kennedy herself—a girl so strong yet so broken, she makes him want to rescue her, to take care of her. To save her. Even if he has to save her from himself.

Review:

Zo langzamerhand kan ik M. Leighton ook toevoegen aan het lijstje van favoriete schrijfsters want tot nu toe heb ik al haar boeken met veel plezier gelezen.
Ik houd van haar schrijfstijl, haar personages en de manier waarop ze telkens weer een verhaal met een originele twist weet te schrijven.
Van het eerste deel van deze serie heb ik geen review geschreven want ik heb het al vaker gezegd; ik heb moeite met het schrijven van reviews van hedendaagse Adult en New Adult en daarom schrijf ik niet van elke boek dat ik gelezen heb in dat genre een review.
Maar deze krijgt er wel één.

Meestal ben ik zelf ook een beetje 'in love' met de mannelijke hoofdpersoon uit het boek dat ik aan het lezen ben, maar Reese kon die gevoelens het grootste gedeelte van het boek niet in mij naar boven brengen.
Ik vond hem een arrogante, rijke snob die altijd krijgt wat hij wil en ik kon in hem niet veel goede kwaliteiten ontdekken.
Kennedy is daarentegen een aangename persoonlijkheid; een sterke jonge vrouw die het nodige heeft meegemaakt, met haar beide benen op de grond staat en niks geeft om al de rijkdom waarmee Reese haar probeert te imponeren.
Vanaf het eerste moment dat ze hem na al die jaren weer ziet probeert ze hem uit alle macht op een afstand te houden want het verleden heeft haar geleerd dat zich inlaten met Reese alleen maar leidt tot een gebroken hart.
Maar Reese is volhardend en Kennedy kan haar tegenstand niet lang volhouden, wetend dat dit keer haar gebroken hart nooit meer zal helen.

Natuurlijk kunnen we erop wachten, het moment dat Kennedy's hart voor de 2e keer gebroken wordt, maar de manier waarop dat gebeurt was onverwacht en verrassend. En Reese zijn reactie erop versterkte mijn niet zo sympathieke gevoelens ten opzichte van hem alleen maar.

Tegen het einde zijn er nog een paar twists and turns die je totaal niet aan ziet komen en die je de mond open doen vallen. Heerlijk zulke onverwachte draaien in boek!
En gelukkig laat Reese ons dan een kant zien die diep verborgen zat onder zijn arrogante gedrag waardoor ik hem een stuk leuker begon te vinden en hem een Happy End met Kennedy waard vond.

Ik kijk al weer uit naar het volgende deel in de serie Pretty maar er is nog niet bekend wanneer die zal verschijnen.
Ik houd de blog van M. Leighton, die je kunt vinden als je bovenin deze post op haar naam klikt, in de gaten.


---------------* Veel Leesplezier *---------------