Schrijfster: Molly McAdams
Serie: Forgiving Lies #1
Genre: New Adult, Hedendaags, Erotisch
Gepubliceerd: oktober 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
A matter of secrets...
Undercover cop Logan "Kash" Ryan can't afford a distraction like his new neighbor Rachel Masters, even if she's the most beautiful woman he's ever seen. To catch a serial killer, he needs to stay focused, yet all he can think about is the feisty, long-legged coed whose guarded nature intrigues him

A matter of lies...
Deceived and hurt before, Rachel would rather be a single, crazy cat lady than trust another guy, especially a gorgeous, tattooed bad boy with a Harley, like Kash. But when his liquid-steel eyes meet hers, it takes all of Rachel's will-power to stop herself from exploring his hot body with her own.

A matter of love...
As much as they try to keep it platonic, the friction between them sparks an irresistible heat that soon consumes them. Can Kash keep Rachel's heart and her life safe even as he risks his own? Will she be able to forgive his lies ... or will she run when she discovers the dangerous truth?

Review:

Vanaf het eerste boek dat ik van haar gelezen heb, Taking Chances, mag ik mij een fan van Molly McAdams noemen. Tot nu toe heb ik alles, behalve Stealing Harper, van haar gelezen en er is niet één waarvan ik niet genoten heb.

Toen dit boek uit kwam was ik echter een beetje geïrriteerd.
Molly laat zich ineens ook meeslepen in de trend om een tweedelige serie te maken van 1 verhaal. Tot nu toe waren alle boeken die ze geschreven heeft stand alone's en dat was oa één van de dingen die ik enorm waardeer.
Ik werd daardoor gedwongen te wachten met het lezen van Forgiving Lies tot dat het tweede deel ook uit was. En ja, toen die eenmaal uit was zag ik er weer tegenop om er mee te beginnen omdat ik over het algemeen niet zoveel op heb met een hedendaags verhaal dat uitgesmeerd wordt over twee boeken, het kan wel eens langdradig en teveel van het goede worden.

Maar wat heb ik me daar op verkeken zeg!
Ik had kunnen weten dat Molly ons geen langdradig verhaal zou voorschotelen.
Nee, ze geeft ons een verschrikkelijk spannend, emotioneel, erotisch en gepassioneerd verhaal met personages die je niet anders dan leuk kunt vinden en al het geluk van de wereld wilt wensen; pittige Rachel die geen blad voor haar mond neemt en sexy alpha male Kash die er alles aan doet om de vrouw die zijn wereld kleurt te beschermen.
Jammer genoeg hebben ze alles tegen zich en ze moeten een enorm gevecht leveren om hun 'en ze leefden nog lang en gelukkig' te krijgen.
Als je denkt dat ze die eindelijk gevonden hebben geeft de epiloog je zo'n enorme cliffhanger dat je niet anders wilt dan gelijk het tweede boek pakken en verder te lezen.
Dat is wat ik deed......

Wil je na deze review ook beginnen met Forgiving Lies en daarna gelijk verder gaan in Deceiving Lies dan heb ik 1 tip voor je: lees de epiloog niet!
Tussen het laatste hoofdstuk en de epiloog zit 4 maanden en Deceiving Lies begint met die missende maanden. Het was leuk om die vier maanden ingevuld te zien, maar ik was liever gelijk verder gegaan waar de epiloog ophield want ik moest weten hoe het verder zou gaan na die spannende cliffhanger en die eerste paar hoofdstukken waren een beetje een anti-climax.
Meer hierover over een paar dagen  in de review van Deceiving Lies.

---------------* Veel Leesplezier *---------------