Schrijfster: Stephanie Nelson
Serie: #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: maart 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
When Brooke Kingsley finally captures the interest of her four-year crush—bad boy Dylan Crawford—her world turns upside down. Feeling alive for the first time, Brooke decides to spend her last three days of summer with Dylan and discovers there’s more to him than the rumors being whispered all over town. The problem is, Brooke’s father doesn’t want his daughter anywhere near the blue-collar bad boy. As Brooke leaves for college, she’ll realize that some boys aren’t easy to forget.

Dylan Crawford has hated the Roseville Snobs his entire life, but one particular Snob has captured his eye—Brooke Kingsley. He knows he should stay away from her, but willpower has never been his strong suit. Soon Brooke is all he can think about. When she leaves for school, Dylan tries to move on with other girls, but the memory of Brooke taunts him. There’s an undeniable pull to the very girl he’s been warned to stay away from.

When tragedy strikes the Kingsley household, secrets are uncovered. Brooke and Dylan must decide if what they feel for each other is strong enough to conquer their families’ dark past.

Review:

In afwachting van het vierde deel van de Gwen Sparks serie was ik blij dat ik de kans kreeg een hedendaagse New Adult van Stephanie Nelson tussendoor te kunnen lezen.
Ik ben een groot fan van haar bovennatuurlijke serie en ik was er nieuwsgierig naar wat ze van een hedendaagse NA zou maken.

Natuurlijk kan dat niet anders dan ook erg goed zijn en ik heb genoten van het verhaal van Brooke en Dylan. Het enige waar ik teleurgesteld in ben is dat het geen stand alone is. Daar kwam ik pas achter toen ik al een aantal hoofdstukken op weg was. Helaas wordt dat op Goodreads en op de website van Stephanie niet aangegeven.

Na even gespiekt te hebben op de laatste bladzijde, iets wat ik tegenwoordig vaker doe omdat ik er een verschrikkelijke hekel aan heb als het een deel van een serie blijkt te zijn terwijl ik een stand alone verwacht, zag ik dat ik rustig door kon lezen want het heeft een voorlopig happy end.
Het is dan ook heel erg waarschijnlijk dat ik het 2e deel niet ga lezen. Ik vind er niks aan als ze na alles wat ze meegemaakt hebben bij elkaar zijn en daarna in een ander boek weer allemaal drama en hartzeer te verduren krijgen.

Dylan en Brooke zijn twee cliché personages.
Dylan is de arme, knappe bad boy van de verkeerde kant van de stad en Brooke is het rijke mooie meisje dat te goed is voor de rest van de wereld.
Dat is wat iedereen denkt in het stadje waar Brooke woont maar niets is minder waar.
Ze zou niets liever willen dan ontsnappen uit het keurslijf waar haar ouders haar ingestopt hebben en ze is alles behalve een snob.
Het geheim dat Brooke en Dylan uit elkaar dreigt te houden is een redelijk originele, niet iets wat ik zo één, twee, drie aan zag komen.

Deze 1e NA van Stephanie Nelson heb ik met ontzettend veel plezier gelezen en ik hoop zeker meer van dit genre van haar te lezen want ze heeft van Turning Home een heerlijk intense, spannende hedendaagse romance weten te maken.
Maar voor nu zeg ik: 'Stephanie publiceer alsjeblieft Hexed!!!'


---------------* Veel Leesplezier *---------------