Schrijfster: M. Leighton
Serie: The Wild One's #3
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: juni 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★.5
Add to Goodreads
He’s someone she can’t trust…

She’s someone he thinks he knows…

Violet Wilson is a wallflower. Shy, serious, and accident-prone, she’s got a bad habit of being in the wrong place at the wrong time. The night she’s forced to pose with her friend might just be the worst time of all—that’s when she meets Jet Blevins. She knows better than to get involved with someone like him, but he touches her in ways she never expected, neverwanted before.

On the outside, Jet is a typical rocker, an arrogant lead guitarist who unapologetically lives a wild lifestyle. But on the inside, he’s battling demons and using the stage to escape the troubles of his past and the addictions of his present. Until the night he sees Violet standing at the back of the room. She brings his life into focus. She knows his secrets. She’s the girl he can’t forget, and the one thing he craves more than his addiction.

But can they ever hope to have a future when their very foundation is nothing but lies?

Review:

Het valt me een beetje tegen dat ik maar 3,5 ster kan geven aan een boek van M. Leighton. Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht toen ik aan dit boek begon.
En ik kan ook niet zo goed aangeven waaraan het ligt maar mijn gevoel was er niet helemaal bij dit keer.
Het uitgangspunt van dit verhaal is origineel genoeg, daar ligt het niet aan, maar ik kreeg niet echt een connectie met de hoofdpersonen.

Violet is een goodie two shoes die alles en iedereen helpt ten koste van haar eigen leven en geluk, maar zelf voelt ze dat helemaal niet zo.
Jet ziet al snel dat Violet zich door iedereen laat gebruiken en probeert haar de ogen te openen, maar dat wat het meest duidelijk is ziet hij niet; de leugen die hen bij elkaar gebracht heeft.
Maar Jet is zelf ook niet helemaal eerlijk geweest en het wordt steeds moeilijker om de waarheid te vertellen als hun gevoelens voor elkaar steeds dieper worden.

Wij weten welke leugen Violet verbergt voor Jet, maar wij weten niet waar Jet over gelogen heeft en op de één of andere manier vond ik dat een beetje irritant. Geen idee waarom want meestal vind ik het wel leuk als het een mysterie blijft tot bijna het einde.
En wat Jet verbergt had ik nooit verwacht. Mijn gedachten vlogen alle kanten op maar niet die kant.

Door deze iets minder positieve review laat ik me natuurlijk niet weerhouden om een volgend boek van M. Leighton te lezen want ik weet dat er meer in zit.
Wat ze hierna voor ons in petto heeft weet ik nog niet maar ik houd haar blog in de gaten.


---------------* Veel Leesplezier *---------------