Schrijfster: Abbi Glines
Serie: Sea Breeze #8
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: juni 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Six years ago, Dewayne Falco's life changed. He lost someone he never expected to lose. Resigned to punish himself for something he felt he could have prevented, he goes through life without getting too close to anyone.

What he didn't expect was for the girl across the street to move back home and remind him of what they both lost: Dewayne's younger brother Dustin. However, when a miniature version of Dustin opens the door to greet him, Dewayne realizes he might not have lost everything after all.

Sienna Roy loved Dustin Falco most of her life. He was the boy next door, the high school basketball star and her best friend. But when his life was cut short, she realized he left a part of himself behind.

Now, she's back in Sea Breeze, thankful to have a home for her and Dustin's son, but not sure if she can ever forgive the people across the street who abandoned her when she needed them the most — The Falcos.

Betrayal, lies, and forbidden attraction might end Dewayne and Sienna's story before it's even begun.

Review:

Dewayne Falco was de laatste van de groep Sea Breeze vrienden waarvan ik het verhaal wilde lezen.
Niet omdat ik hem niet leuk vond, maar omdat er altijd iemand anders was waarover ik nog liever wilde lezen. Maar aangezien Dewayne de laatste vrijgezel is van de groep vrienden was het te verwachten dat deel 8 over hem zou gaan.

Jammer genoeg heeft Abbi zich met dit boek laten verleiden tot een combinatie van heden en verleden, iets waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
Maar of het komt omdat het een Abbi Glines is of omdat het goed paste in dit verhaal weet ik niet maar op de één of andere manier kon ik er mee leven en heb ik dit boek toch met plezier gelezen.

Ik begreep niet helemaal waarom Dewayne zichzelf nooit goed genoeg heeft gevonden voor Sienna en altijd het gevoel had dat hij in de schaduw stond van zijn jongere broer, golden boy Dustin. Zelfs in de terugblikken naar 6 jaar geleden was het duidelijk dat Dewayne 10x beter was dan zijn broertje en Sienna met veel meer respect behandelde.

Sienna was zo vastgeroest in haar vriendschap met Dustin dat ze niet eens zag dat haar gevoelens voor hem het niet haalden bij haar gevoelens voor Dewayne.
Maar voor dat ze de kans krijgt om die gevoelens beter te onderzoeken is Dustin overleden en heeft ze Sea Breeze verlaten.

En nu is ze terug en komen die gevoelens weer in alle hevigheid naar boven.
En Dewayne is er nog steeds rotsvast van overtuigd dat hij niet goed genoeg voor haar is en probeert zoveel mogelijk zijn afstand te bewaren.
Maar dat is moeilijk als hij deel uit wil maken van het leven van het zoontje van zijn broer en hij telkens beschermende en bezitterige gevoelens heeft wanneer Sienna een date heeft met iemand anders.

Zoals altijd zijn Abbi's personages weer erg leuke persoonlijkheden die je al het geluk van de wereld gunt en zit het verhaal goed in elkaar. We zien de personages uit de andere delen terug en werpen niet alleen een terugblik op Dewayne als tiener maar ook de andere vrienden, iets wat ik erg leuk vond.

Ik heb deze Sea Breeze novel met erg veel plezier gelezen en ik hoop dat er nog meer komen. Ik heb alleen geen idee over wie deze zouden moeten gaan omdat we alle vrienden uit de vriendengroep nu gehad hebben.
Maar houd de website van Abbi in de gaten want ze heeft in een commentaar op haar blog geschreven dat ze over een aantal weken een aankondiging doet over de Sea Breeze serie.
Ik ben benieuwd . . . . .

NB: tijdens het schrijven van de review was het nog niet bekend, maar inmiddels heeft Abbi Glines bekend gemaakt over wie het laatste boek zal gaan . . . . .

Rock & Trisha

Vanaf het eerste deel van de Sea Breeze serie zijn Rock en Trisha al bij elkaar, maar nu geeft Abbi ons het verhaal hoe zij elkaar hebben gevonden, erg leuk!
Sea Breeze #9 wordt verwacht in oktober 2014 en gaat Until The End heten.


---------------* Veel Leesplezier *---------------