Schrijfster: Wendy Higgins
Serie: The Sweet Trilogy #3
Genre: Young Adult, Gevallen Engelen, Nephilim
Gepubliceerd: april 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
It’s time.

Evil is running rampant and sweet Anna Whitt is its target. Nobody knows when or how the Dukes will strike, but Anna and her Nephilim allies will do anything necessary to rid the earth of the demons and their oppressive ways.

The stakes are higher than ever, and Anna is determined that the love she feels will be her strength, not a liability. But trying to protect the ones she loves while running for her life and battling demonic forces proves to be perilous—especially as faces are changing and trust is fleeting. When the Duke of Lust sends Anna’s great love, Kaidan Rowe, to work against her, Anna must decide how much she’s prepared to risk.

Review:

Wat is het toch jammer als een serie, die begon met een fantastisch eerste en tweede deel, eindigt met een boek dat niet helemaal is wat je gehoopt en verwacht hebt.

O dit was zeker een boek met spanning en onverwachte gebeurtenissen, maar de sexiness die de eerste twee delen had was helemaal verdwenen.
Het had nog wel een zekere mate van romantiek en erotiek, maar het voelde niet meer zo spannend als in de eerste twee boeken, die mijn hart lieten racen.
Dat komt vooral omdat Kaidan niet meer de Kaidan is die ik kende van de 1e twee delen, hij was eigenlijk een beetje saai in vergelijking.

Ook verwachtte ik een enorme strijd met de Dukes, een strijd die bijna het hele boek in beslag zou nemen, maar het was vooral heel veel plannen en wachten en de uiteindelijke eindstrijd met de Dukes was een complete anticlimax, te makkelijk en veel te snel voorbij.

Maar dat wil niet zeggen dat ik dit laatste deel niet met plezier heb gelezen, zeker wel want het was spannend, emotioneel, verdrietig en had een aantal twists die je niet aan zag komen.

Al met al is The Sweet Trilogy een serie die ik je echt aan kan raden!

En voor de liefhebbers komt er ook nog een companion novel van The Sweet Trilogy uit, een boek geheel vanuit de pov van Kaidan Rowe, Sweet Temptation.
Volgens Wendy Higgins is ze gezwicht onder de enorme vraag van lezers naar zijn verhaal.
Ik ben niet één van die lezers.
Ik had heel graag de pov van Kaidan gelezen maar dan binnen de serie en niet achteraf in een boek.
Het valt me op dat auteurs steeds vaker een extra boek gaan uitgeven vanuit de pov van een ander personage en dat irriteert me echt mateloos.
Sorry voor diegenen die het wel leuk vinden maar ik denk vaak als ik dat zie dat de auteur die tijd beter had kunnen besteden aan een nieuw verhaal. Ik lees ze in ieder geval nooit.

Er ligt inmiddels wel een ander boek van Wendy Higgins klaar die ik graag wil lezen, de stand alone See Me.
De samenvatting daarvan klinkt erg interessant!



---------------* Veel Leesplezier *---------------