Schrijfster: Ashley Stoyanoff
Serie: Deadly Trilogy #1
Genre: Young Adult, Weerwolven
Gepubliceerd: augustus 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Dog Mountain is just like any other small town — peaceful and uneventful. Well, that is if peaceful means wolves howling all night, and uneventful means it’s overrun by pesky werewolves, then yes, Dog Mountain is just your average small town.

Jade Shaw has spent the last two years avoiding the pack. But when Aidan Collins moves to town, avoiding the dogs doesn’t seem possible. The pack wants him just as much as she does.

Determined to keep him out of the pack’s grasp, Jade does everything she can to gain his attention. Little does she know, Aidan is in deeper with the pack than she could have imagined, and competing for his attention is a deadly game, one she may not want to win.

Review:

Het is lang geleden dat ik een boek heb gelezen over weerwolven . . . . . en ik vond het heerlijk.
Waarom  heb ik toch zo lang gewacht?

Ik kwam deze serie tegen op één van mijn favoriete boekenblogs, er werd reclame gemaakt voor het 2e deel Deadly Mates dat net uitgekomen is, en nieuwsgierig als ik ben wilde ik er meer over weten.
En na het lezen van de samenvatting van het eerste boek ben ik er bijna gelijk in begonnen.

Het was alles waar ik op hoopte en meer; spannend, mysterieus, tenen krullend romantisch en heerlijk erotisch.
Weerwolven weten mijn hart altijd een slagje sneller te laten slaan.

Meestal vind ik het het leukst als de hoofdpersoon helemaal niet weet dat weerwolven bestaan en de schrik van haar leven krijgt als ze ontdekt dat ze geen mythe zijn, maar in dit geval werkte het ontzettend goed dat de hoofdpersoon, Jade, weet dat ze bestaan.
Jade is nl een hele stoere meid die de weerwolven haat en er niet voor terug deinst om ze dat te laten weten.
Ze heeft een kracht in zich die zelfs de sterkste weerwolf in zijn schoenen doet trillen, maar daar heeft ze totaal geen idee van. Ze laten haar de meeste tijd met rust en dat is alles wat ze wil.
Maar door de komst van een nieuwe jongen in de stad wordt ze ongewild de weerwolven politiek in gezogen en verandert haar leven in een leven dat ze altijd vanuit de grond van haar hart heeft gehaat.

Ik heb al veel boeken over weerwolven gelezen, maar deze was erg origineel.
De weerwolven in dit boek verschillen niet zo heel veel van de weerwolven die ik ken, maar toch wist de schrijfster ze originele eigenschappen te geven die ik nog niet in andere weerwolven heb gezien.

De personages in Deadly Crush zijn goed neergezet en de schrijfstijl is lekker vlot met een vleugje humor en een romantische ondertoon die je van het begin tot het einde voelt.

Ook al heeft dit boek een aantal knappe weerwolven en een sexy Alpha, mijn favoriete personage is Jade, ik heb enorm veel bewondering voor haar. Ze is stoer, koppig en staat verschrikkelijk sterk in haar schoenen. Ze laat zich niet onderdrukken en geeft niet toe aan haar sterke gevoelens voor Aidan. Hij heeft haar voorgelogen en daar kan ze niet mee leven. Respect. Ik houd van zo'n stoere meid in mijn boeken.

Ik heb zo genoten van dit boek dat ik het liefst gelijk verder wilde gaan met Deadly Mates, maar ik wacht nog ff tot ik weet wanneer het 3e en laatste deel uit komt want ik wil niet te lang moeten wachten na het 2e deel.



---------------* Veel Leesplezier *---------------