Schrijfster: Molly McAdams
Serie: Sharing You #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: juli 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Twenty-three year old, Kamryn Cunningham has left all she’s ever known and moved to a small town where no one knows her name, who her parents are, or her social status in the horseracing world. Months after opening her own bakery and evading attempts of being set up by her new best friend, she meets Brody. Kamryn fights the instant pull between them because there’s a detail she can’t dismiss. Brody’s married.

To say that twenty-six year old, Brody Saco has had a rough marriage would be an understatement. After marrying his pregnant girlfriend, he spends the next six years in a relationship filled with hatred, manipulation and guilt involving a tragedy that happened five years earlier. When he keeps running into his sister-in-law’s best friend, Kamryn, he can’t ignore that she makes him feel more with just one look than his wife ever has; and soon he can’t continue fight his feelings for her.

When staying apart proves to be too difficult, Brody and Kamryn enter a relationship full of stolen moments and nights that end too soon while they wait for Brody to file for divorce. But the guilt that comes with their relationship may prove to be too much for Kamryn, and Brody might not be strong enough to face the tragedy from his past in order to leave his conniving wife.

Review:

Sharing You heeft een onderwerp dat niet iedereen kan waarderen, overspel.
Nou ben ik daar ook absoluut geen voorstander van, maar in het geval van Brody en Kamryn had ik er iets minder moeite mee.

Zeker, ze hadden moeten wachten tot Brody gescheiden was van zijn knotsgekke vrouw, maar niet om zijn vrouw, een vrouw als dat verdiende in mijn ogen niet beter, vooral niet als je later in het verhaal ontdekt hoe ze werkelijk in elkaar steekt en wat ze allemaal uitgevreten heeft.
Nee hij had moeten wachten voor Kamryn, de vrouw van zijn dromen, die verdiende beter dan wat ze kreeg. Ik had gehoopt dat ze sterk in haar schoenen zou staan en na een aantal weken Brody aan de kant zou schuiven totdat hij eindelijk van zijn vrouw af zou zijn, maar ze is wat dat betreft zwak.
Het duurde mij eigenlijk veel te lang voor ze het licht zag.

Ondanks zijn niet zo handige aanpak van het starten van een nieuwe relatie had ik wel verschrikkelijk te doen met Brody. Hij heeft zichzelf uit schuldgevoel een ongelukkig leven opgelegd en is niet van plan daar verandering in te brengen omdat hij vind dat hij niet anders verdiend.
Tot hij Kamryn ontmoet.
Maar zijn vrouw weet hem zo te manipuleren en op zijn schuldgevoel in te spelen dat hij telkens als hij voor zichzelf de knoop doorgehakt heeft weer terugkrabbelt en alles laat zoals het is.
Als alles dan eindelijk tot een goed einde lijkt te komen komt Kamryn's verleden om de hoek kijken en kun je op je vingers natellen hoe dat gaat verlopen.

Ook dit boek van Molly McAdams heb ik met plezier gelezen zij het dat ik een beetje teleurgesteld was in het verloop van het begin van de romance.
Het begon nl allemaal heel intens; de eerste ontmoeting, de eerste afspraak, hun eigen opgelegde grens van het elkaar niet mogen aanraken en zoooo verschrikkelijk graag willen en dan zo ineens wordt er over de eerste kus heen gewalst.
We zijn plotsklaps een paar dagen (weken? ik weet het niet meer precies) verder en er wordt even terloops verteld dat ze inmiddels de eerste kus fase zijn gepasseerd.
Daar baalde ik ongelofelijk van want ik kan mij niet anders voorstellen dan dat dat vuurwerk moet zijn geweest na al dat wachten en opbouwen van de sexuele spanning.
Ik ben niet gewend van MA, dat ze daar zo overheen walst en dat was echt een teleurstelling voor mij.
Maar verder heeft ze het zeker wel goed gemaakt hoor. De sex scenes waren intens en gepassioneerd net als de rest van het verloop van hun romance.

Het eerstvolgende boek dat Molly uit gaat brengen heet Letting Go en is het 1e deel van een nieuwe serie Tatch. 14 November verschijnt hij op de boekenplanken.




---------------* Veel Leesplezier *---------------