Schrijfster: Alla Kar
Serie: Together #1
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: juli 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Got boy problems? Call Laney Scott. She's good for advice, a shoulder, or a swift kick where you need it. When her roommate Bethany gets her heart broken, yet again, it's Laney to the rescue. But Laney's harboring a secret. She's nursing her own broken heart. She and her friends come up with a plan to break Aiden and set it into play. Laney wants Aiden to pay for what he's done to Bethany. She will make him fall in love with her, so can break his heart.

Laney's ex-boyfriend Lachlan Hems is back in Florida, still Australian and sexy as hell. His best mate Lucas is getting married, and he is in town for the show. He just didn’t realize Laney would be there … in another guy’s arms, or that seeing her again would have such an effect on him. After the incident in high-school, he vowed to never care for her again. But sometimes fate has different plans.

When Laney’s resolve crumbles, Lachlan is the only one that can put her back together again

Review:

Ik heb al een aantal boeken van Alla Kar gelezen en alleen van Wrecked een review geschreven, maar ik vond het stuk voor stuk leuke boeken die vroegen om meer.

Een minpunt van haar boeken vind ik de schrijffouten die erin zitten. Het heeft mijn mening erover nooit beïnvloed maar ik vind/vond het altijd wel jammer.
Tot nu toe is dit wat dat aan gaat nog het beste boek van allemaal. Hij was niet helemaal fouten vrij maar kwam al een heel eind in de richting.

Eén deel van het plot was redelijk origineel, het andere totaal niet, maar samen maakten ze een boeiend verhaal dat soms ook erg humoristisch was.
De clou van het verhaal, de reden van de break up tussen Lachlan en Laney, was er één die ik na een tijdje begon te vermoeden en het doet me altijd plezier als dat vermoeden ook idd uit komt.
Wat ik niet plezierig vond was het eind.
Dat was echt een anti climax en een beetje teveel van het goede.
Dat het 1x gebeurt oké maar 2x?? Beetje te ver gezocht.
In de spoiler hieronder zal ik er over uitweiden.

Over het geheel genomen was dit een erg leuk boek, romantisch en sexy en, zoals hierboven al gezegd, bij tijd en wijle humoristisch.
De schrijfstijl is vlot en de personages zijn aangenaam.

Show spoiler Hide spoiler

Het einde . . . . .
Zoals ik al vertelde hierboven ver gezocht en teveel van het goede.
Dat Laney zwanger is geworden ondanks dat ze protectie gebruikten kan gebeuren, maar dat dat een 2e keer gebeurt op exact dezelfde wijze met dezelfde persoon??? Nee, dat gaat mij te ver. Ik vroeg mij dan ook af hoeveel kinderen Lachlan nog meer heeft rond lopen want dat dat toevallig alleen maar met Laney gebeurde is ongeloofwaardig.