Schrijfster: Abbi Glines
Serie: Chance #2
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: september 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
Grant Carter did everything in his power to convince Harlow Manning that he was a good guy. More than a smooth-talker and someone she could trust. He had to overcome his reputation as a playboy, and his history with Harlow's half-sister, Nan, a woman with a reputation of her own.

Harlow had taken the chance, falling hard and fast for the guy who thrilled her with his all-consuming desire. After a lifetime of avoiding bad boys like Grant, she had opened herself to the possibilities of love...

But a life-changing secret has torn them apart, and now Grant and Harlow must decide if they have enough fight to make it work - or if the pain of betrayal has permanently destroyed their future.

Review:

Aan het einde van deel 1 onthult Harlow haar geheim en ik was heel benieuwd welke wending dit geheim in het volgende deel zou nemen.
En laat ik je vertellen . . . ik was teleurgesteld.
De draai die Abbi naast het geheim aan het verhaal geeft vind ik persoonlijk altijd een hele makkelijke en absoluut niet origineel.

Maar ik had natuurlijk kunnen weten dat ze zich er niet zo makkelijk vanaf zou maken, dat is wat ik nou juist zo ontzettend waardeer in de verhalen van Abbi.
Het wordt een pijnlijke, spannende reis waarin Grant zich waar moet maken en moet bewijzen dat hij goed genoeg is voor Harlow.

Ik had enorm veel respect en bewondering voor Harlow. De keuze die ze maakt is geen makkelijke en zegt heel veel over haar wilskracht en vertrouwen in zichzelf.
Ik heb menig traantje weg moeten slikken, vooral haar brieven bezorgden me een hoop hartzeer.

Ondanks dat Abbi er een geweldig goed verhaal van heeft weten te maken en ik ook dit deel met plezier heb gelezen bleef ik een beetje teleurgesteld, vandaar de 4 sterren.

Het volgende boek in deze reeks zal Becky en Tripp volgen en ik ben nieuwsgierig naar hun verhaal. In de voorgaande boeken hebben we op de achtergrond een beetje de levens van die twee kunnen volgen en ik denk dat we een mooi, maar pijnlijk, verhaal kunnen verwachten.