Serie: Chasing Nikki #2
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd: December 2012
Taal: Engels
Waardering: ★★★★★
Add to Goodreads
Life hasn’t been easy for Chase Walker. He’s experienced tragedy, and at times he’s not sure he wants to continue living. But he made a vow to go on with his life, and he intends to keep it. After getting a college scholarship to play football, Chase heads off to school, hoping his time on the field will help to bury the intense emotions that still linger in his heart. Fate doesn’t work that way though, and he soon finds himself having to face all the things he’s carrying inside, or he may miss the one shot he has to learn how to love again.

Review:

Gelijk nadat ik deel 1 uit had ben ik verder gegaan met deel 2 en het verhaal sluit, zoals ik al in mijn review van Chasing Nikki schreef, naadloos aan op deel 1. Finding Chase is net zo emotioneel, zo niet nog emotioneler, dan Chasing Nikki. Wat Chase allemaal mee heeft gemaakt in een korte periode is onbeschrijfelijk en ik gunde hem zijn geluk zo enorm. En toen het er eindelijk naar uit zag dat hij het gevonden had dreigde het bijna weer mis te lopen.
Ik had enorm veel bewondering voor zijn doorzettings vermogen en vastbeslotenheid om niet weer terug te vallen in zijn oude gewoonte om zijn pijn en verdriet te verzachten met drugs en alcohol, want op het gebied van de liefde komt het hem echt niet aanwaaien. En ook zijn carrière als football player wordt gedwarsboomd door een paar jaloerse team genoten.
Tot het einde aan toe blijft Chase strijden voor zijn geluk en ik ben ontzettend blij dat hij zijn happy end uiteindelijk toch vind.
Ik realiseer me dat dit review een stuk oppervlakkiger is dan dat van Chasing Nikki, en geloof me ik zou zo ontzettend veel meer willen schrijven dan bovenstaande, maar dan zouden de spoilers hier over het scherm vliegen en dat is niet de bedoeling ;-).
Houd je van New Adult en boeken die je af en toe de tranen over de wangen laten lopen maar ook heerlijk romantisch zijn, dan is deze 2-delige serie absoluut wat je zoekt!
En Lacey Weatherford heeft er vanaf nu een fan bij!

---------------* Veel Leesplezier *---------------