Serie: Temptation #1
Genre: Adult, Hedendaags, Erotisch, M/M
Gepubliceerd: november 2013
Taal: Engels
Waardering: ★★★★,5
Add to Goodreads
Try – verb: to make an attempt or effort to do something or in this case…someone.

Sex. Logan Mitchell loves it, and ever since he realized his raw sexual appeal at a young age, he has had no problem using it to his advantage. Men and women alike fall into his bed—after all, Logan is not one to discriminate. He lives by one motto—if something interests you, why not just take a chance and try?

And he wants to try Tate Morrison.

Just coming out of a four-year marriage with an ex-wife from hell, a relationship is the last thing on Tate’s mind. He’s starting fresh and trying to get back on his feet with a new job at an upscale bar in downtown Chicago.

The only problem is, Tate has caught the unwavering and unwelcome attention of Mr. Logan Mitchell – a regular at the bar and a man who always gets what he wants.

Night after night Tate fends off the persistent advances of the undeniably charismatic man, but after an explosive moment in the bar, all bets are off as he finds his body stirring with a different desire than his mind.

As arrogance, stubbornness and sexual tension sizzles between the two, it threatens to change the very course of their lives.

Logan doesn’t do relationships. Tate doesn’t do men. But what would happen if they both just gave in and…tried?

Review:

Als ik terug kijk naar 4 jaar geleden, toen ik net weer begon met lezen, en dan naar de dag van vandaag, dan zie ik dat ik mijn grenzen toch wel behoorlijk verlegd heb in die periode.
In het begin las ik alleen bovennatuurlijke/fantasie verhalen met vooral vampiers en weerwolven. Dat breidde zich uit naar engelen, demonen, draken en andere creaturen.

Van het hedendaagse genre moest ik helemaal niks hebben, dat was niet fantasierijk genoeg en ik wilde juist ontsnappen uit die hedendaagse sleur.
Maar heel langzaam sloop toch het hedendaagse genre er in en toen het nieuwe fenomeen New Adult om de hoek kwam kijken was ik verkocht.
Nu is het meeste wat ik lees hedendaagse NA.

Ook in het bovennatuurlijke/fantasie genre heb ik mijn grenzen verlegd. Zo zou ik in het begin nooit een zombie verhaal hebben gelezen, ik moest er gewoon niet aan denken.
Nu vind ik zulke verhalen heerlijk om zo eens tussendoor te lezen en mijn favoriete zombie verhaal tot nu toe is Red Hill van Jamie McGuire.

Science Fiction, nog zoiets.
Ik ben er nog steeds geen groot fan van en lees alleen die verhalen die aliens hebben die op mensen lijken en zich op onze eigen planeet, of een gelijkende planeet, afspelen, maar ik loop er wel steeds warmer voor.

En nu dit boek
Ik had nooit durven denken dat ik ooit nog eens een erotisch M/M verhaal zou gaan lezen. Het ligt eerlijk gezegd een beetje buiten mijn comfort zone.
Waarom ik hem dan toch ben gaan lezen?
Hij kreeg zulke goede recensies, vooral van mensen die net als ik dit genre nog nooit opgepikt hebben, dat ik ontzettend nieuwsgierig werd en besloot het er op te wagen.
Maar niet alleen dat, ik was er ook nieuwsgierig naar of en hoe het Logan zou lukken Tate zijn gevoelens te veranderen.
En als ik het niet leuk zou vinden kon ik er altijd mee stoppen toch?

Ik weet niet of ik na dit boek meer M/M boeken ga lezen, maar vanaf nu kan ik mij wel aansluiten bij het leger lovende recensenten want ik heb werkelijk waar genoten van dit boek.
Het gaat over de bi-sexuele Logan en hetro-sexuele Tate.
Op een dag loopt Logan de bar binnen waar Tate barkeeper is en hij is gelijk helemaal in de ban van Tate. Maar Tate heeft net een slecht huwelijk van 4 jaar achter de rug en zit niet te wachten op een nieuwe relatie, en al helemaal niet op een relatie met een man.
Logan zit Tate echter medogeloos achterna en na een verhitte confrontatie tussen de twee verschuift er iets in de gevoelens van Tate voor Logan.
Maar een relatie met een man ligt ver buiten zijn comfort zone, en wat te denken van familie, vrienden en collega's, wat zullen die wel niet denken.

Het is die innerlijke strijd, en de strijd tussen Logan en Tate, die dit boek zo fascinerend en emotioneel maakt en waarom ik niet kon stoppen met lezen.
Natuurlijk zitten er ook sex scenes in, het is tenslotte een erotische novel, maar de schrijfster heeft ze smaakvol neergezet en ze zijn spannend, gepassioneerd, intens en sexy.

Gelukkig is het verhaal van Logan en Tate nog niet voorbij, ik wil nog graag meer over ze lezen.
In het volgende boek zal Tate zijn familie inlichten en zien hoe ze reageren op zijn relatie met Logan. En ik ben zeer benieuwd hoe Tate hun reactie gaat verwerken.
Het duurt helaas nog even voor het zover is, Take komt uit in juli 2014.


---------------* Veel Leesplezier *---------------