Schrijfster: Lynda Chance
Serie: Redwood Falls #2
Genre: New Adult, Hedendaags
Gepubliceerd:januari 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★☆
Add to Goodreads
A Victim of Circumstance
Katie Turner has no reason to trust men, especially not a merciless multi-millionaire like Zachary McIntyre who controls and manipulates situations with his vast wealth. But to her dismay, Zach feels her family has wronged him, and Katie is horrified when she suddenly becomes the pawn he's determined to capture.

A Man on a Mission
Zach McIntyre wants Katie Turner for one reason. Restitution. He has a score to settle with the Turner family, and only one thing will make them even: Katie Turner, in his bed and at his mercy. He won't be satisfied until he's attained his goal, and he knows exactly the way he wants her. Under contract, under covers . . .
Under his Control

Review:

Zach en Katie zijn twee personages uit het 1e deel, Josh & Hannah, en ik wilde ze graag gelukkig zien, het liefs samen.
Maar voor het zover is hebben ze een ontzettend lange weg te gaan.

Ook dit boek speelt zich af over een langere periode, tot aan de epiloog praten we over 5 á 6 jaar. Normaal gesproken heb ik daar een gruwelijke hekel aan maar in dit geval vond ik het niet erg. Het verhaal vloeide naadloos door de tijd en de snelheid van het verhaal ging daardoor niet verloren.
Ik verbaasde me er wel over dat Zach zo ontzettend veel geduld heeft, iets wat hij in de eerste ontmoetingen met Katie niet ten toon spreid.

In het begin is Zach een harteloze man met maar 1 doel: wraak. Wraak die hij wil nemen via Katie Turner. Maar al snel slaan zijn gevoelens voor Katie om in iets heel anders. En vanaf dat moment ziet hij haar als de zijne en zal alles doen om haar te krijgen en te houden. Hij weet echter niet wat voor traumatische ervaring Katie achter de rug heeft en de agressieve, bezitterige benaderingen van deze Alpha Male werken totaal averechts.

Katie's traumatische verleden heeft haar bang gemaakt voor een relatie en als Zach duidelijk maakt dat hij haar wil als wraak voor wat hem is aangedaan vlucht ze zo vaak en ver mogelijk als ze maar kan. Maar ergens heel diep van binnen zijn er gevoelens voor hem die zich niet laten negeren.
Toch weet ze hem jarenlang op een afstand te houden en de vluchtige confrontaties die ze wel hebben in de tussentijd maken haar alleen maar duidelijker dat ze hem niet kan vertrouwen en dat haar angst voor hem gegrond is.

Dit boek maakte me emotioneel en bezorgde me hartkloppingen en een enorme knoop in de maag. Met moeite kon ik het wegleggen, wat ik ook bijna niet gedaan heb.
De personages zijn geloofwaardig neergezet en de schrijfstijl is prettig.
Er is nog niks bekend over een volgende deel, maar dat ik er naar uit kijk is een ding wat zeker is.


---------------* Veel Leesplezier *---------------