Schrijfster: Nyrae Dawn
Genre: New Adult, Hedendaags, M/M
Gepubliceerd: mei 2014
Taal: Engels
Waardering: ★★★★.5
Add to Goodreads
What if you fell in love with your best friend? But no one could ever know...

Brandon Chase has always defined himself by one thing: football. Tough and athletic, he is a great college player who enjoys the hard hits and the sweaty grind of the gridiron. But when Brandon is injured, only one person can help him get back on track-a forbidden love he's desperately tried to put behind him.

Alec Andrews has never quite forgiven Brandon for walking away when their friendship turned into something more. But he can't deny help to one of his closest friends. As the two spend the long, hot summer working together, their old attraction comes flooding back.

Now as Alec thinks about coming out to his conservative family and Brandon considers revealing he's a gay football player, the two men must be strong to fight for a love that could be the greatest rush of their lives.

Review:

Ik nam een gok toen ik begon aan dit boek.
Ik gokte er op dat ik hem leuk zou vinden omdat dat met de voorgaande boeken van Nyrae Dawn ook het geval was, maar ik ben nog steeds een beetje onzeker over het lezen van M/M novels, ondanks dat ik Try van Ella Frank ontzettend goed vond.
Maar al snel nadat ik begon wist ik dat dit niet zomaar een oppervlakkig verhaal is.
Nee, het heeft enorm veel diepte en laat ons zien hoe de hoofdpersonen worstelen met hun gevoelens en de angst om niet normaal gevonden te worden.

Tijdens het lezen had ik de hele tijd het gevoel dat mijn keel dichtgeknepen werd.
De pijn, onzekerheid, angst . . . . . het spat van de pagina's.
Het gevecht dat Brandon en Alec voeren tegen hun gevoelens voor elkaar is zo hartverscheurend. De angst over wat men van hen zal denken als ze uit de kast komen, het idee dat ze niet normaal zijn . . . . . ik vond het heel erg emotioneel.

De schrijfster heeft een heerlijke sexuele spanning weten toe te voegen aan de oplopende emoties en ik ben blij dat ze het eind realistisch heeft gehouden en er niet een happy end aan heeft gemaakt waarin alles rozengeur en maneschijn is.

Ik ben heel erg blij dat ik de gok genomen heb en ik kijk al weer uit naar het volgende boek dat uit de pen van de schrijfster gaat komen.


---------------* Veel Leesplezier *---------------